Är det någon som vet hur man tar sig ur denna helvetesfälla till sunkiga rekommendationer som Youtube har börjat spy ur sig det senaste halvåret? I princip allt verkar vara saker som youtube tror att jag vill kolla på men jag blir galen på att allt det uteslutande är stora kanaler med överproducerad skit man hittar. Även clickbait och kändisar smyger sig in dit, blir nästan arg över att de ens försöker tvinga på mig sådan total innehållslös dynga men kanske framförallt besviken över hur mycket svårare de gör både för mig och för de själva med att göra det svårare att hitta one-off kanaler med lite säreget innehåll
Samma sak på mobilappen också men om jag har tur så kanske jag har kvar någon äldre version på datorn. Sen som ni andra skriver att reklamen har spårat ur till TV4-nivå är ju också rätt irriterande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Använd firefox med ublock så slipper du inte all reklam men det mesta, tillräckligt för att göra det uthärdligt.
Jag kör denna kombo och har ingen reklam alls. Tror att det finns en inställning för att tillåta non-obtrusive reklam eller något sånt.