Citat:
Ursprungligen postat av
Mafia
Att många män inte attraherar kvinnor är en del av samhällsproblemet då många kvinnor söker män genom hela livet utan att hitta någon.
Kvinnor är enkla varelser. Trycker man på rätt knappar blir de intresserade. Det är inte svårare än så.
Förbluffande för mig genom livet har varit att notera att ju mer dominant och bestämd jag blivit mot kvinnor desto mer intresserade har de blivit. Vissa har jag t.o.m. varit småelak mot men intresset ökar likväl. När de sedan får bekräftelse av en beter de sig som att de vunnit på lotto.
Samtidigt kan jag notera att kvinnorna nonchalerar de snälla männen. Tycker synd om dessa män faktiskt.
Människor är enkla varelser. Vi män behöver bara ett par vackra ögon och leende för att gå igång. Ibland räcker det med ett par stora tuttar.
Kvinnor behöver signaler på styrka och status. Felet du gör är att blanda in snällhet och elakhet, det har inget med saken att göra. Är du snäll och signalerar styrka och status får du ännu fler(och bättre) kvinnor. Är du däremot snäll och försynt får du det svårt. Precis som någon som är elak och feg.
Ja det är såklart skitsynd om dessa män, det är därför jag kallar det en tragedi. De är bara produkter av det samhälle de vuxit upp i. Men ingen kan hjälpa dom förutom dom själva. Och att vara bitter är bara destruktivt.