Citat:
Ursprungligen postat av
therefore
Jadå det har du bevisat att du klara av så duktigt så och det tycker jag är bra utav dig.
Men du har i princip bara upprepat det jag redan sagt fast med flera ord. Vilket du hade förstått om du faktiskt läste mina inlägg.
Så om du kan tygla din inre dramaqueen en stund så kommer du nog inse att jag inte fäktas med någon, utan här står du och fäktas mot dig själv.
Det är jävlig gulligt faktiskt, men om du inte har för avsikt att lösa några problem, eller själv leverera någora lösningar utan bara stå och vifta emot mig med mina egna ord. Så tycker jag att du kan vifta dig själv vidare till en annan tråd.
Jag gillar inte att springa i cirklar, utan när jag ger mig in i något så föredrar jag att saker går frammåt.
Varför detta löjliga tramsande?
Så om jag läser igenom alla dina inlägg i den här tråden så menar du att jag hittar svar på frågorna jag ställt gällande det du skrivit till mig?
Alltså bl.a.
1.Vilka ”knäppa regler” är det du anser att samhället har, som påverkar pojkars möjlighet att bli män?
2.På på vilket sätt anser du att skolan inte fungerar inom området att pojkar inte utvecklas till eftertraktade män?
3.Vilka ”knäppa regler” är det som du menar att samhället har som gör att ”män ligger efter i antalet de har sex med under en livstid”?
4.På vilket sätt gör samhället ”allt för att män ska ge upp sina rättigheter så dom blir fogliga arbetsmyror som ingen kommer tända på”?
5.Vad anser du att samhället bör göra mot att fel personer skaffar barn, och hur anser du att samhället bör agera för de barn som saknar föräldrar med den kompetensen?
6.Vad anser du vara lösningen på att en del män inte får ligga?
Finns dina svar på de frågorna i tråden, eller är det så att du inte klarar av att svara och stå för sånt du påstått? Hittills är springa i cirklar det enda du valt att göra, dumt om du inte gillar det...