Citat:
Det råder inga tvivel tycker jag om att personen är delaktig med att ha betalat för att få det rätta svaren för ett visst resultat, jag vet inte om du har begärt ut resultat från UHR och bekräftat att personen (personerna) har faktiskt fått de resultat som det står i dokumentet från Tingsrätten? Hon/de kan teoretiskt gjort som journalisten i UG-avsnittet.
Men att du slänger ur dig saker om att personen skulle använt sitt HP-resultat till att plugga en linje som det inte finns några belägg för är rätt vidrigt, sluta tro något annat. . Du har hittills inte lagt fram något bevis om att hon studerar Tandläkare även fast du påstår det .
Men att du slänger ur dig saker om att personen skulle använt sitt HP-resultat till att plugga en linje som det inte finns några belägg för är rätt vidrigt, sluta tro något annat. . Du har hittills inte lagt fram något bevis om att hon studerar Tandläkare även fast du påstår det .
Den sammanställning jag gjort är just en sammanställning över informationen i tråden hittills, dvs. det är inget som jag i första hand själv har kommit på eller "påstår". Jag har t.o.m. länkat till de inlägg som sammanställningen baserar sig på. Listan kan komma att ändras när man vet mer.
Därtill så står det t.o.m. ett frågetecken för utbildningen för personen i fråga som du pratar om.
Att du trots allt detta tolkar det hela som att jag ligger bakom informationen och att den är absolut visar bara på hur jävla kass du är på att förstå vad som står i den här tråden
Du borde själv lyfta ditt arsle och bidra till tråden istället för att gnälla över en icke-fullständig sammanställning.
Citat:
Det falsk anklagande som du gör tjänar ingenting till och skapar mer förvirring. Nu har jag bara kollat igenom två personer ur den lista som du har skapat, varav en av dem är det stora tvivel kring om det är sant (Den andra personen verkar kunna stämma, med tanke på vilka gemensamma vänner jag har med den individen och således pluggar det program som du skrev att han gjorde). Jag har inte engagemang till att gå igenom mer grundligt den lista som du har skapat med uthängningar, men jag tycker du borde ta en funderare på hur du själv skulle uppleva situationen att få felaktig information spridd om dig
Om du inte har "engagemanget" så är mitt tips att bara hålla käften. Sammanställningen är övervägande korrekt. Har du nån ny info att komma med så är du välkommen att bidra.
Senast redigerad av lighten-up 2018-11-22 kl. 15:53.
Senast redigerad av lighten-up 2018-11-22 kl. 15:53.