Läs hans förhör och förhören med kvinnorna som omgett honom. Två av dom är åtalade, då han har blandat in dom i sina affärer för att göra smutsjobbet. Sagolik tur att ingen av dom blev rånade när dom åkte runt med miljonbelopp i väskorna.
Jag bifogar ett citat från en av kvinnorna:
"-Efter det att Lukas blev häktad åt jag inte på några dagar och mådde väldigt dåligt. Min pappa såg till att jag kom till en psykolog M******* O******, i Hörby på Hörby KBT. Där lärde jag mig att jag inte varit snäll mot mig själv. Förhållandet hade handlat om honom och inte oss. Det var ngt som passade honom väldigt bra, nu vet jag att det kan vara en narcissisk personlighetsstörning, att när han gör det är det för egen personlig vinning, men han tror det han gör är bra."
Han betedde sig illa mot den första kvinnan också, så hon är helt knäckt. Och henne trycker han ner i förhör. Citat från förhör nedan.
"Luc*s ombeds berätta om AL
Fritidsintressen?
- Luc*as säger att han inte vet.
Kompetenser?
- Luc*s säger tyvärr inte"
Säger allt om mannen. Varit bekant med tjejen i över två år och bott ihop med henne en period, och vet inget om hennes fritidsintressen. Det enda han kan säga är att hon är bra på att laga mat.
Nedan är ett citat från LKGs mor till AL på Facebook, strax efter dom separerat:
"Nu är kanske Luc*s glada dagar förbi och han får vänja sig vid att fixa lite hushållsarbete själv. Skadar nog inte va?"
Det är på de grunderna samt förgående inlägg som jag grundar mitt påstående att han är en pellejöns. Pratar man med proffs heter det tydligen narcissist.
Imorgon skall han upp och prata i rätten igen. Lycka till LKG! Silbersky kör med taktiken att idiotförklara dig, för att få dig fri!
”Är man skyldig ska man ha Silbersky”