2018-11-22, 12:38
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
En gång i tiden gjorde folk just sådant i mycket högre utsträckning än i dag. Och resultatet är att vilda neanderthalares avkommor idag kan sitta på nätet och slå sig för bröstet i självgodhet. Istället för att grymtandes sitta i skogen och runka under sina höftskynken.

U mad bro?

Vad vill du läsa då? Att dödsknarkarnazisterna gemensamt skulle åka ner och försöka kränga Jordan Petersons bok till öborna? Orka. För övrigt finns det inga belägg för att neanderthalarna skulle vara vildare än homo sapiens sapiens.
Senast redigerad av Ratad 2018-11-22 kl. 12:52.
Citera
2018-11-22, 12:47
Medlem
Samuel332s avatar
Sevärd dokumentär:https://www.youtube.com/watch?v=_rlEJPdCvb8

Jag tycker att han får skylla sig själv. Tvinga inte på din religion på andra och låt dessa människor få leva i fred!
Citera
2018-11-22, 12:49
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Många fel i hela händelsen. För det första råder landstigningsförbud enligt indisk lag. För det andra ska man inte trycka ner sin religion i halsen på andra, en grund för den liberala demokratin. Den kristna godhetsknarkaren får helt enkelt ligga i den grav han själv grävde. En icke-nyhet.

En så god sammanfattning som någon. Jag börjar fundera på om vi inte ska klassa inbitna onanister till religiösa som psykiskt sjuka eller funktionsnedsatta. Hela historien påminner lite om Downs syndrom-Eric som blev prickad av polisen för att hans föräldrar inte hade några problem med att han gav sig iväg på nattupptåg. Gud kanske borde sagt ifrån eller bett evangelisten missionera på lämpligare plats.

Om jag ska spela med i religiösas runkfantasier och vanföreställningar så är Gud en precis så jävla stor kuk som jag tror och offrade medvetet honom som martyr.
Citera
2018-11-22, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Precis.
Finns nån artikel om det att den båten skickade in dom i "järnåldern" från stenåldern, ska försöka leta upp den sen.

Intressant. Läser den gärna om du hittar den.

Låt det flyta iland en iPhone och en motorsåg, så är de ikapp!
Citera
2018-11-22, 13:02
Medlem
shbous avatar
Man borde från en båt och på behörigt avstånd skicka en drönare över ön, eller landsätta nån slags mars-rover!
Citera
2018-11-22, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Hyffsat bra Youtubeklipp om stammen.

https://www.youtube.com/watch?v=j7BNwmVvk6g

Underbar film. På slutet står en av infödingarna och drar i kuken som han trycker fram mot besökarna som kastar i kokosötter. Man kan ju fundera på vad den gesten betyder
Senast redigerad av Spritsson 2018-11-22 kl. 13:06.
Citera
2018-11-22, 13:06
Medlem
F.Hansens avatar
Har sveriges befolkning något att lära av denna historien?
Citera
2018-11-22, 13:08
Medlem
Glorkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
.

Vad tycker ni ? Ska kroppen få ligga kvar, eller ?

Jag tycker inte att rädsla för några infödingar ska få diktera villkoren, skicka dit beväpnad militär för att hämta kroppen med order att skjuta skarpt om nån opponerar sig.
Citera
2018-11-22, 13:17
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dudek
Intressant. Läser den gärna om du hittar den.

Låt det flyta iland en iPhone och en motorsåg, så är de ikapp!

Jag tror det är den här, Haninge läsa hela nu på jobbet.
http://aenlogistics.com/general-interest/marooned-freighter-that-put-the-last-stone-age-society-into-an-iron-age/
Citera
2018-11-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Ja, att isolation och rädsla stoppar utveckling. Men jag antar att du kanske far efter att vi borde hindra varje främling att komma hit, annars blir vi kraftigt förkylda och dör.
Citera
2018-11-22, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Jag tror det är den här, Haninge läsa hela nu på jobbet.
http://aenlogistics.com/general-interest/marooned-freighter-that-put-the-last-stone-age-society-into-an-iron-age/
Tack! Intressant att de inte ens utvecklat åror, och att det kan ha räddat besättningen på Primrose.
Citera
2018-11-22, 13:29
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florian-Geyer
Kan se framför mig USA kommer med en Nimitz aircraft carrier. 30 apache helikoptrar rensar ön.....

Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen

Sveriges befolkning förstår inte frågan !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in