2018-11-21, 15:11
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo men Incels upplever att det är ett problem som helt tar över deras liv och förstör det.

Kvinnors största problem kan vara att de blir ansatta av män och sexuellt trakasserade.

Medans männens vanligaste problem blir att ingen vill ha en relation med mig och definitivt inte sex.

Båda dessa problem sänker personer och gör att de går mot undergång skulle man kunna säga.

Om man är intresserad av att lösa problem borde man ha detta i åtanke.

Två saker man borde göra:

Öka andelen män som får sex.

Minska andelen kvinnor som blir trakasserade av män

Detta kan man göra bäst genom att minska andelen män i samhället , ju fler män desto fler som våldför sig på kvinnor , nu är det 34% av unga kvinnor som är utsatta.

(FB) NTU 2018: sexbrotten fortsätter öka som alltid!
Som vanligt då, kvinnor ska ta ansvar för oknullade mäns aggressioner. Go figure.
Citera
2018-11-21, 15:14
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Jo men Incels upplever att det är ett problem som helt tar över deras liv och förstör det.

Kvinnors största problem kan vara att de blir ansatta av män och sexuellt trakasserade.

Medans männens vanligaste problem blir att ingen vill ha en relation med mig och definitivt inte sex.

Båda dessa problem sänker personer och gör att de går mot undergång skulle man kunna säga.

Om man är intresserad av att lösa problem borde man ha detta i åtanke.

Två saker man borde göra:

Öka andelen män som får sex.

Minska andelen kvinnor som blir trakasserade av män

Detta kan man göra bäst genom att minska andelen män i samhället , ju fler män desto fler som våldför sig på kvinnor , nu är det 34% av unga kvinnor som är utsatta.

(FB) NTU 2018: sexbrotten fortsätter öka som alltid!

SEX ÄR INGEN RÄTTIGHET

SEX ÄR INGEN RÄTTIGHET

SEX ÄR INGEN RÄTTIGHET

SEX ÄR INGEN RÄTTIGHET

Ska det vara så svårt att acceptera??
Citera
2018-11-21, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Som vanligt då, kvinnor ska ta ansvar för oknullade mäns aggressioner. Go figure.

Nej så behöver man inte se det.

Vad ska man göra istället ?
Citera
2018-11-21, 15:27
Bannlyst
Och? Sex är ingen rättighet.
Citera
2018-11-21, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Och det där är inget argument.
Inte för våldtäksmän, nej.
Citera
2018-11-21, 15:34
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Nej så behöver man inte se det.

Vad ska man göra istället ?
Lära unga män om samtycke. Att sex och kärlek inte är någon rättighet
Citera
2018-11-21, 15:58
Medlem
Citat:
Lära unga män om samtycke. Att sex och kärlek inte är någon rättighet

Det stämmer det är ingen rättighet men man behöver ändra spelplanen för dessa unga män så de har större chanser att lyckas.

Det hela är riggat helt felaktigt för att samhället ska vara fungerande : för hög andel unga män.

Även Expressen verkar ana detta.

https://www.expressen.se/ledare/unga-kvinnor-gar-inte-langre-sakra/
Citera
2018-11-21, 16:00
Bannlyst
Citat:
Det stämmer det är ingen rättighet men man behöver ändra spelplanen för dessa unga män så de har större chanser att lyckas.

Det hela är riggat helt felaktigt för att samhället ska vara fungerande : för hög andel unga män.

Varför behöver man det?
Citera
2018-11-21, 16:17
Medlem
Alla vet att sex inte är någon rättighet. Och att man inte får ligga med någon som inte vill.

Har pratat med en hel del tjejej på tinder som säger att de inte kan hitta någon vettig kille. Alla vill bara knulla eller skicka kukbilder på kik. Öch så är det ju. Krävs att tjejen ska se jävligt bra ut för att man ska palla med ett förhållande med henne. Jag dissar alla tjejer som har över 38 i skorstorlek och äcklas av en massa andra småsaker som gör det omöjligt för mig att se dem som annat än knull-hål, om ens det.
Har blivit så dekadent att jag träffar tjejer som går med på att jag öppnar dörren naken med stånd vid första träffen. Man vill liksom bara se hur långt man kan gå.
Sen på tinder så har många av de snyggaste tjejerna redan kille, kk etc. Dom är endast där för att promota sin instagram.
Killar som har flickvän får ligga och de är väl rätt många ändå?
Senast redigerad av Perlmutter 2018-11-21 kl. 16:19.
Citera
2018-11-21, 16:33
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Den enda chansen är att jobba på sig själva. Livet är varken ett monopolspel eller rättvist.
Vissa blir utan. Så är det
Citera
2018-11-21, 16:56
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Den enda chansen är att jobba på sig själva. Livet är varken ett monopolspel eller rättvist.

Fast de flesta blir knappast utan, hur kan vi annars vara nästan 10 miljarder? 😱
Citera
2018-11-21, 17:00
Medlem
Citat:

Jo det håller jag med om , förutom en sak att samhället borde se till att det blir någorlunda rättvist.

och då menar jag bara i antalet spelare , ung. lika många kvinnor som män.

Det finns en sak som är viktig också som man märker ständigt och det är att de killar som har sex mycket blir otroligt respektlösa mot kvinnor. Om man skulle se på det matematiskt så är de killar som får för mycket sex hatiska mot kvinnor likaså de som inte får någon sex alls , i genomsnitt. De som har lagom med sex kommer gilla kvinnor bäst ,det är vad jag tror.

Antagligen har det skapats mer hat mot kvinnor av denna anledning och vi vill ha så lite hat mot kvinnor som möjligt.

Sen har du helt rätt som säger att man måste jobba med sig själv speciellt som man :att man upprätthåller gillandet för kvinnor.Alltså man borde hela tiden välja att respektera kvinnor och se till att de är glada och lyckliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in