Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Fast det som är kul med dig är ju att vi leker medtanken att allt dit snack om ligg hit och dit som du enligt egen utsago kan få i princip när som helst vore falskt. Så verkar du ändå sitta i samma sits som just omnämnda incels i tråden, haha. Rätt intressant psykologiskt. Hur man kan vara ledsen när man får knulla 24h, som i ditt fall då. Vill absolut inte provocera eller vara taskig på något vis. Förstår att detta inlägg kan tolkas så. Är mer ur ett psykologiskt perspektiv som det hela är mycket intressant. Tycker även jag kännt av tendenser av nedstämdhet från övriga egenutnämnda fuckbois i denna tråd.
Jag har nog inte sett en enda person i tråden som framställt sig som en "fuckboi". Vem syftar du på?
Du kan leka med vilken tanke som helst, men själv föredrar jag att hålla mig till logiska slutsatser. Det vore tämligen irrationellt att anta att någon som är helt öppen med sin sårbarhet och med sina misslyckanden ljuger om hur många han ligger med. Om jag vore ute efter att skryta och framställa mig själv på ett förljuget sätt så hade jag knappast vältrat mig i det som inte går bra.
Jag har redan gett mina ungefärliga stats i termer om ligg, antal dejter, antal avvisningar och så vidare. Både bra och dåliga stats beroende på hur man ser det.
Min sits är ångestproblematik överlag, vare sig jag är i relationer eller singel. Men man hittar saker att fixera sin ångest vid. Till exempel en avvisning – eller den diametrala motsatsen ... närhet.