Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Fomalhaut: jag tror iofs du når tjejer på en hylla över den jag når. På min nivå är tjejerna fortfarande ödmjuka och vettiga nog.
Må så vara. Vissa av de jag har träffat har varit helt undersköna, men det är blandat. Generellt tycker jag dock att söta tjejer har gett mig bättre respons än de mindre attraktiva. En av de få som har nekat till en andra dejt innan sex snarare än efter det var dock bland det snyggaste jag sett,; där hade jag dock chansen att få henne för kvällen men tog den inte ... vilket verkade få henne att ledsna.
En av helgens dejter var bland de skummaste hittills för där var tjejen extremt positiv och liksom anspelade på sex (mellan oss) nästan hela tiden. Hennes övervikt gjorde att jag inte kände nån direkt attraktion (jävligt synd för hon var gullig och väldigt söt i övrigt), men hade ändå ett trevligt möte. Det som är så extremt konstigt är dock att hon till synes helt sonika reste sig och gick iväg på toaletten för att sedan komma tillbaka, ta sin jacka och vilja gå därifrån för att åka hem.
Jag skickade SMS till henne och skrev nåt i stil med "Jag är ledsen om jag sa nåt okänsligt, det var inte alls min mening. Hoppas du är hemma snart och kan krypa ned i sängen snart." Svaret jag fick tydde nog ändå på att hon invände mot något jag sagt, för hon skrev nämligen: "Hej och tack för ikväll! Nu sitter jag på bussen hem. God natt!" Alltså ingen kommentar på det jag sa om okänslighet. Tror hon blev sur för att jag snackade en del om ex och Tinder-dejter, men grejen är den att hon visade intresse för dessa frågor, till exempel genom att be att få swajpa på min Tinder.
Hade jag sett en potential mellan oss två hade jag dock taggat ner att diskutera tidigare förehavanden. Men det konstiga är ju att hon gick ifrån att inte alls verka ta illa vid sig till att bara vilja därifrån.