Citat:
Ursprungligen postat av
saywhaat000
Min kropp rasar hela tiden nu, aldrig varit med om något värre i skadevägar och då tränar jag inte ens nära 1RM.
Är ledbekymmer en bieffekt av arimidex får jag nog plocka bort det framöver. Får läsa på om det.
Går dock även på roaccutane men det gick bra innan.
Allt är dosrelaterat både adex men också hur höga doseringar man kör på preparat som testo, dboll m.m. hur hög fettprocent man har också. Jag har fått köra högre dos adex när jag haft mer "hull". Medans nu måste jag sänka adexdosen.
Jag kör just nu testo e 250mg e e5d EQ 250mg e5d och adex 0,5mg eod. Fått resultat från werlabs och mitt östro är 90pmnol, något i underkant alltså gällande östrogen. Testet är gjort samma dag som jag ska injecta och innan inject är östrogentestet gjort.
Vill ligga någonstans mellan 100-150, helst 120-140 lagom. Därmed sänka till 0,25mg eod och göra ett nytt test. Ledbekymmer får du om du trycker ner östrot för mycket. Jag tycker själv jag har ömmande leder just nu men det betyder inte att adex är dåligt och inte behövs. Gäller bara att hitta sin sweetspot och det är endast ett prov som kan avgöra det.