Citat:
Ursprungligen postat av
TraXzman
Varfr grs det inte fler smaker med kaviar p tub ?
r bara lite nyfiken... (dvs inte ren rom)
Det nda som kommit i stort stt vad jag knner till r med (en sorts) frskost och gg i inkl dill sen har det sttt still i utvecklingen ?? r det att inte mnga smaker kan kombineras med Kalles kaviar s det smakar bra i tuben eller vill man hlla den enkel och rak ? Sjlvklart kan man blanda sin egen kaviar med nt och lite till med inkl olika ostar men nd ?
r detta ett skmt med banan och skaldjur tex ? :
https://www.google.se/search?q=kavia...eyoEw8T_2eAiM:
ter vi inte otroligt mycket kaviar i Sverige, s lockelsen efter en ny smak skulle ju prvas friskt
Kalles Kaviar med Banan, eller Kalles Randiga Banan som den vl egentligen hette, fanns under en kortare period ngon gng under mitten/slutet av 00-talet. Inget som jag eller ngon jag knner provade, utan kombinationen lt fr cklig. Den med skaldjur knner jag inte igen, men det r ju inte krngligare n exempelvis skagenrra eller ngot liknande, som ocks delvis har en liknande smakkombination.
Problemet med Kalles och smakkombinationer med kaviar r, enligt min tanke, att inte tillrckligt mnga ter kaviar
utan gg, eventuellt till ost. ter man det klassiskt, ssom jag gr, dvs gg, kaviar, och tnkbart dill/purjolk/grslk, blir det inte direkt aktuellt att kpa ngon utsvvande sort.