2018-11-16, 19:55
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Givet den mastiga omsättning i Zannie och Amandas bolag var de slantar som Lyxfällan bidrog med (några 10 kSEK?) säkert ett välkommet tillskott

Lyxfällan har de senaste säsongerna haft frekventa inslag av C kändisar (främst från olika reality TV program) som deltagit. Sitter kanske någon och castar som passar på att bygga nätverk?

Om vi bortser att Z`s klädsmak lämnar en del övrigt att önska (att se tjock ut i så stora tischor är en bedrift i sig) verkar han vara en framåt kille... orkade inte räkna hur många gånger han ignorerade fakta med kommentaren ”Just nu, ja...” eller ”men jag är inte orolig”. Dessutom underbart klippning i bilhallen där A i sin rosa Gant tröja framstår fullständigt genomblåst

Efter denna kvalitativa medieexponering (och då kan vi säkert ändå se fram emot ytterligare ett par uppföljningsartiklar i Expressen och kanske en Scandal Beauties blogg) kan de säkert börja surprisa Jocke & Jonna som nästa powercpuple
Bra skrivet. Kunde inte sagt det bättre själv!
Fan vad dom raderat på sin Youtubekanal. Ingen bra idé med lyxfällan.
Citera
2018-11-17, 02:49
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Följt lyxfällan under alla år, men detta program var det sjukaste...
beter de sig så i verkligheten eller var det nån form av skådespel av deltagarna? Framstod som två rikitigt IQ - befriade nötter!
Citera
2018-11-17, 11:19
Medlem
Zannie och Amanda är ett stort skämt! De trodde att de skulle bli stora, eller större eftersom de har hela 5000 prenumeranter på sin youtube ^^. Intressant att de raderat så mycket, ja även att det är nerdraget för fönsterna i deras hus också. Hela byn skrattar!
Citera
2018-11-18, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastaflex
menade mer typ att dom tror dom är framgångsrika företagare. inget ont om enskild firma.

bästa var "om vi jobbar på som vi gör nu så kommer det se ljust ut".

Från allabolag:

OMSÄTTNING
1 - 49 tkr
Omsättningsintervallet grundar sig på den momsredovisning som företaget har gjort kalenderår 2017.

Haha, ja så är det ju. Jag har också enskild firma vid sidan av min vanliga anställning, då det är smidigare än att hålla på med faktureringsbolag. Och ibland kommer ett större uppdrag. Men att kalla mig framgångsrik företagare skulle jag aldrig drömma om.

De drar ju bevisligen inte in tillräckligt. "Vi kan bestämma våran lön själva". Jo, tjena.

Dessutom, att de ser detta jobb som någon dröm. De är ju bara en levande annonsplats. Riktigt äckligt tidevarv detta med influensers.

F.ö satt jag med skämskudden hela programmet. Tycker att produktionen skulle varit hårdare mot dem. Som de ibland är mot de vanliga deltagarna.
Citera
2018-11-19, 15:04
Medlem
Luriosans avatar
Senaste avsnittet med Zannie och Amanda var minst sagt tråkigt och pinsamt. Stackars barn som växer upp med föräldrar som anser sig vara "kändisar" för att de driver en YouTube-kanal och en pappa som minsann kom tvåa i Paradise Hotel

Märktes att de medverkade i programmet för att få publicitet och pengar. Höjden av fräckhet att ens söka till programmet när det finns folk som behöver hjälpen på riktigt.

OT: En annan sak som jag har tänkt på under flera år är varför socialen inte kommer och tvångsomhändertar barnen? Särskilt efter många avsnitt där man ser att barnen lever i ren misär och växer upp med trasiga föräldrar som inte kan ta hand om sig själva. Görs det inga orosanmälningar?
Citera
2018-11-20, 17:50
Medlem
I kväll

Jerry, 25, bränner pengar på hyrbilar.
Flickvännen Emilia orkar inte längre med hans ekonomiska lättsinne utan lämnar honom när han är på randen till ruin.
– Vi kommer inte få någon framtid ihop om han inte ändrar sig, säger hon när Lyxfällans programledare rycker ut för rensa upp i det ekonomiska träsket.

https://www.expressen.se/dinapengar/sparande/jerry-25-tar-lyxfallan-till-hjalp-for-att-radda-sin-relation-till-emilia/
Citera
2018-11-20, 20:10
Medlem
Knullkungens avatar
Vilken stolle. Testa en natt på Grand Hotel för 4000.
Senast redigerad av Knullkungen 2018-11-20 kl. 20:13.
Citera
2018-11-20, 20:15
Medlem
Tjejen verkar ju vettig.
Citera
2018-11-20, 20:27
Medlem
Knullkungens avatar
156 000 i ränta varje år. Kul för flickvännen.
Citera
2018-11-20, 20:36
Medlem
Han påminner lite om Nollan i Knasen och då inte bara utseendemässigt.
Citera
2018-11-20, 20:41
Medlem
Det kostar att glänsa för andra
Citera
2018-11-20, 20:53
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Tycker ändå att Jerry verkar vara en sympatisk ung man mot många andra som brukar vara med i programmet. Så vi får väl hoppas att han får behålla tjejen och får ordning på sin ekonomi.

Edit. Nej tjejen fick han inte behålla tyvärr.
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2018-11-20 kl. 20:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in