2018-03-31, 10:46
Medlem
Jag skulle vilja se mer "allvarliga" fall. Inte bara unga människor som druckit upp pengarna på Red Bull och Cola, som röker och äter bara snabbmat.... Det vore intressant med någon gammal tant som efter att blivit änka inte längre har råd med något alls- skulle de kunna hjälpa en sådan tant? Eller någon som på grund av skyhöga tandläkarkostnader(inte orsakade av överkonsumtion av Red Bull och Cola) varit tvungen att ta lån, eller någon familj som drabbats av allvarlig sjukdom och blivit utförsäkrade.... Men dessa kategorier kanske inte har något intresse av att fläka ut sig på tv? Eller är det för svårt att hjälpa människor vars problem man rimligtvis inte kan lösa med loppis, "sluta lyxkonsumera" och "skaffa dig ett jobb"? Ja, jag vet att det då inte går under LYXfällan men de kan väl döpa om programmet då...?
Citera
2018-04-05, 20:04
Medlem
Ser inte kvällens deltagare betydligt äldre ut än vad hon är?
Citera
2018-04-05, 20:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Gemensamt beslut att hon skulle sluta jobbet för att de sågs 24/7...jo tjena.

Dubbla träningskort, verkar kommit till användning.

Köper hon saker till honom för att sätta han i skuld och av ren tacksamhet låta henne bo kvar tro? Han borde fan kasta ut haggan
Citera
2018-04-05, 20:17
Medlem
Det här va tamefan den mest värdelösa människa jag sett!!
Citera
2018-04-05, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenta71
Det här va tamefan den mest värdelösa människa jag sett!!

Det löser sig nog ändå. Hon lär nog dö i en hjärtinfarkt inom en snar framtid.
Citera
2018-04-05, 20:23
Medlem
dayweeds avatar
Haha vad fan är det här. Helt sjukt. Snyggt CV också, gått i "grunskola".
Citera
2018-04-05, 20:27
Medlem
DyslexiKungens avatar
Hon känner sig dum, kanske Filip kan hjälpa henne?
Citera
2018-04-05, 20:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Haha vad fan är det här. Helt sjukt. Snyggt CV också, gått i "grunskola".

Ja tänkte på det, vem listar ens att man gått i grundskola. Man tar väl från gymnasiet och framåt
Citera
2018-04-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag skulle vilja se mer "allvarliga" fall. Inte bara unga människor som druckit upp pengarna på Red Bull och Cola, som röker och äter bara snabbmat.... Det vore intressant med någon gammal tant som efter att blivit änka inte längre har råd med något alls- skulle de kunna hjälpa en sådan tant? Eller någon som på grund av skyhöga tandläkarkostnader(inte orsakade av överkonsumtion av Red Bull och Cola) varit tvungen att ta lån, eller någon familj som drabbats av allvarlig sjukdom och blivit utförsäkrade.... Men dessa kategorier kanske inte har något intresse av att fläka ut sig på tv? Eller är det för svårt att hjälpa människor vars problem man rimligtvis inte kan lösa med loppis, "sluta lyxkonsumera" och "skaffa dig ett jobb"? Ja, jag vet att det då inte går under LYXfällan men de kan väl döpa om programmet då...?

Det hade varit betydligt mer intressant. Nu är det bara bortskämda snorungar som vägrar att växa upp och ta ansvar. Det behövs en förändring om programmet ska överleva, det går inte att ha samma typ av deltagare i varje avsnitt. Blir så trött på alla som bara shoppar och unnar sig saker de inte har råd med och som sedan ska gråta ut i tv och vi ska tycka synd om dem? Det är ju de själva som ställt till det. "Jag hade aldrig trott att det var så illa", är standardkommentaren vid budgettavlan men den ursäkten håller inte längre. De måste ju ha insett att det inte har gått ihop sig ekonomiskt och varför fortsätter de då att slösa och strunta i att betala sina räkningar? Är man så korkad får man väl stå sitt kast.
Citera
2018-04-05, 20:32
Medlem
Soterns avatar
Fy fan, hon ser ju ut som en skabbig femtioåring!

Varför tog de bort tvångssterilisering?
Citera
2018-04-05, 20:34
Medlem
DyslexiKungens avatar
Hon vågar inte gå på en Loppis, men vågar lipa i rutan istället
Citera
2018-04-05, 20:37
Medlem
cosmic_dancers avatar
Fan va Frida daltar med henne. Loppis eller så kan hon strunta i allt och låta henne fixa det själv. Nä det ska daddas och fixas alternativ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in