Citat:
Ursprungligen postat av
Bubba33
Det har jag aldrig gjort och inte onopono heller av vad jag har läst.
Så jag vidhåller att det var ett fult försök till avledning och distraktion från din sida.
Jag har heller aldrig påstått att du har gjort det.. när onopono skrev inlägget jag ifrågasatte hade han inte förtydligat att han tror passagerarna dog nån annanstans (vad lever ni i för fantasivärld?!) utan detta gjorde han i ett svar. Därefter glömde han tydligen bort allting och började om cirkusen igen med frågor om när han sagt vad och var - kanske eftersom hans inlägg hade raderats och hans minne också, vad vet jag...
Här skriver onopono att han tror passagerarplanen bytts ut:
(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2
Igår skrev onopono ett nu raderat inlägg om att 3000 dog.. för denna diskussion väsentliga delar av inlägget finns citerade i frågan jag ställde om hur han ska ha det:
Onopono förklarar sig i ett svar och berättar att han tror passagerarna dog på nåt annat sätt:
Allt borde nu vara frid och fröjd kan man tycka - men nej...
nu drar onopono som vanligt allt i långbänk och skriver ett inlägg där han hävdar att han inte betvivlar att ca 3000 dog i attacken - inlägget är raderat men finns citerat i mitt svar här;
Här nånstans glömmer tydligen onopono precis allt som diskuterats och börjar om från början igen..
Och sen hakar du på...
Så exakt vad menar du att jag skrivit som är ett fult försök till avledning och distraktion? Jag kan väl för bövelen inte klandras för om onopono har grav amnesi..