Citat:
Ursprungligen postat av
Ledaren
Gjorde lite detektivarbete på han Yeison som bor hos Susanna.
Hittade denna
https://www.linkedin.com/in/yeison-gomezzarzuela-0a5020101/
2015 gjorde han internship hos Stjarnebergsgården
De är vänner på facebook med. Så är de ihop? Kanske. Är de kanske bara kollegor eller något? Kanske. Svårt att säga.
Det där är svårbedömt ja.
Vad man kan säga med all tänkbar säkerhet är väl att om hon nu t.ex. bor ihop med Hannes så skulle det inte stå för "allmän beskådan" redan för att det vore för lätt att hitta.
Vad mannen ifråga som står skriven där har för relation med Susanna vet man ju inte, har dom känt varandra i tre år redan så är det ju inget konstigt om han står skriven där, sedan huruvida han bor där, har det som svenskt tillhåll, jobbar på gården och har hennes adress som sin för att det kan handla om att inte stå skriven hos nån annan där (det kan ju finnas massa anledningar till varför han inte står på nån annan adress på gården) kan man bara spekulera om.
Har dom känt varandra så länge så tvivlar jag på att det är ett kärlekspar, även om det kan växa fram såklart, men att det skulle växa fram just bara nån månad efter deltagande i BSF?
Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
De visar reklam för nästa veckas program där Susanna ska berätta om sitt X som är psykopat.
Varför? Risken är väl snarare att man skrämmer i väg killarna än tvärtom.

Nja, inte nödvändigtvis. Det kan ju framförallt ge en förståelse för att hon kan vara extremt försiktig med att ge sig in i nåt seriöst igen och att hon är tveksam inför sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Det var en nyhet här också att Susanna kunde tänka sig kvinnliga brevskrivare. Men tydligen skrev ju inga kvinnor. Hade ju varit lite kul då det för första gången i BSF:s historia då hade varit en bonde med sökande av båda könen.
Beträffande Marie så kanske det blir Tore men vi har ju varit oväntade svängar i BSf tidigare så jag känner mig osäker på hennes val. Hon säger ju att det är glasklart vem som ska åka hem och det fick mig att fundera på om hon sa så för att alla ska tro att Tore är det självklara valet?! Men det kan ju också vara som du säger att Alireza behöver mer tid än vad som ges i programmet på grund av hans blyghet.
Det hade nog varit några kvinnor som skrivit om det kommit fram i ansökningsavsnittet. Det hade inte BSF-crewet varit rädda för att lyfta fram då heller då det vore en briljant pr-grej med en bi-bonde.
Nej, jag vet inte om hon väljer Tore men det verkade inte som det direkt slog gnistor när hon var på "målnings-dejten" med Alireza dock. Eller så får man se något sådant nästa vecka?
Kul iaf att man fått se mer av Alireza nu på slutet så man fått en liten bild av honom iaf, han led nog extra mycket av när dom två svinen till gubbar var där...