Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Ja Susanna kör trekant och Simon och Frida kör tidelag-kant med korna under sina tete a tete:er. Inte undra på att Linda fått göra utryckningar i årets säsong för att förhindra intima möten som spårat ur.
Edit: Läste att Susanna var öppen även för kvinnliga brevskrivare i sökandeprocessen så hon kan nog vara öppen för allehanda konstellationer.
Det där med att hon skulle acceptera kvinnliga brevskrivare har jag missat totalt. Det hade ju varit en intressant ny sak i BSF att ha både killar och tjejer som brevskrivare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Instämmer om allt du säger om Alireza, det är verkligen inget fel på honom, tror han skulle kunna göra Marie lika lycklig som Tore skulle göra.
Jag står fast vid mitt tjötiga tips om att det blir Tore till slut.
Dock är det absolut inget som helst fel på Alireza, det verkar vara en lugn, sansad och bra person men det verkar vara lite för lite go i honom tror jag för Maries smak. Alireza behöver nog än mer tid än vad som ges på Siggersta.
Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Hon bor uppenbarligen med en spanjor/portugis enligt Ratsit. Kan ju vara en inneboende i och för sig. Äventyret på gården var nog bara just ett "äventyr".
Inte orimligt att hon väljer Hannes, men det sedan efter en resa när vardagen kommer och han kör både sitt snickar-jobb och sitt spelande med bandet rinner ut en del i sanden då det inte är lika intressant längre och hon kör ju tydligen en del showande med.
Det måste dock gått rätt fort då för den där spanjoren att flytta in.