Citat:
Ursprungligen postat av
Solifera
Jag vill börja med att säga att följande inte är möjligt att åberopa källa på! Som jag nämnde i mitt första inlägg här så har jag kopplingar till området. Det får räcka med det. Men som jag fick höra redan för ett par veckor sedan ifrån dom så stämmer det att allt börjat en liten bit ifrån planket. Sedan blivit indragen dit hon hittades. En annan sak också; det är inte ett mordvapen det krattades efter. Vet inte exakt vad det är än men återkommer med mer info om jag kan
Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Finns det en cykelbana efter den vägen? som vi tror hon svängde in på till höger från Byalagsvägen? Vilken cykelbana menas här?
Citat:
Ursprungligen postat av
LimeTime
Det finns en smal gata som svänger till höger innan FP. Jag har alltid tagit den för en gång- cykelbana men har förstått att det är en vanlig väg (återvändsgränd).
Är det samma ”cykelbana” du menar?
Kan mycket väl vara denna "cyklebana" som syftas.
Synd att det ska märkas ord beträffande cykel/gångväg.
Behöver inte vara en cykelbana. Det kan lika gärna vara trottoaren till vägen där hon bor ett 10-tal meter från FP.
Då jag hela tiden trott att FP är BP tycker jag inte några meter hit eller dit har någon betydelse
för det vi här på FB kallar BP resp. FP. Däremot för utredare och tekniker är det givetvis av största vikt vid insamling av bevis.