2018-11-16, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
De tjejer som knullar bartenders, bad boys osv är ju de snygga tjejerna. Det finns fler tjejer men de vill ni i er tur inte ha eftersom ni är porrskadade. Eller inbillar ni er att den där populära bartendern sätter på tjejer som inte är supersnygga?

Men vad vet jag. Jag är gammal. En gift man över 40 med två barn. Men den där frustrationen som icke-alfa killar känner är tidlös. När jag var runt 20 så hade jag en modellsnygg killkompis som fick vad han ville milt uttryckt. De hängde som klasar kring honom. Själv såg man ut som stryk i jämförelse och fick inte ens de han ratade. Men sen blir man äldre och hittar nån på sin egen nivå som det klickar med.

Bra inlägg, men ville bara tillägga att vill man bilda och leva tillsammans i familj, så är kvinnans skönhet av försumbar betydelse. Även avseende att få friska barn.

Skönhet är som viktigast i början, sedan minskar dess betydelse snabbt ju längre förhållandet varar.
Citera
2018-11-16, 11:43
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Som sagt, det där är inte sant eftersom populära killar inte tar i tjejer som inte är toppsnygga. Det finns massor av andra tjejer som inte är lika attraktiva.

Problemet är att ALLA är för kräsna idag. Både killar och tjejer.

Fast, är det egentligen ett problem? Så funkar ju det fria valet. A l l a vill ha det bästa möjliga alternativet.
Och: livslång tvåsamhet är ju inget självändamål. Snarare visar samhällsutvecklingen att det fria valet i hög grad leder till andra relationsformer. Var och en blir salig på sitt. Det går dessutom utmärkt att skaffa barn utan att man måste fira diamantbröllop också.

Vidare: det är inte heller så att befolkningssiffrorna är ett problem, och att människan som art håller på att dö ut. Verkar vara mycket ett "bevara den vita rasen"-perspektiv, och det bekymrar ju inte alla. Mig t ex.
Citera
2018-11-16, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacefun
sex är ingen rättighet i livet , man måste förtjäna det , annars blir det inget
är detta så jävla svårt att fatta bland killar

Hur menar du att kvinnor har"förtjänat" sex, att ständigt få uppmärksamhet utan ansträngning? Pga de fötts med en fitta? Vilken prestation!

Det handlar inte om att förtjäna. Det handlar om att ett samhälle där färre män har sex med kvinnor, färre har förhållanden, blir ett dåligt instabilt samhälle. Sådant bör samhället försöka motarbeta. Vad tjänar jämställdhet till, om det leder till olycka för folket (mindre lycka för både män och kvinnor), och till folkets utrotning på sikt (som ett hypotetiskt exempel)?

Men detta är ngt ni kötthuvuden är för enkla för att förstå.
Senast redigerad av Odiskadmugg 2018-11-16 kl. 11:51.
Citera
2018-11-16, 11:53
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Hur menar du att kvinnor har"förtjänat" sex, att ständigt få uppmärksamhet utan ansträngning? Pga de fötts med en fitta? Vilken prestation!

Det handlar inte om att förtjäna. Det handlar om att ett samhälle där färre män har sex med kvinnor, färre har förhållanden, blir ett dåligt instabilt samhälle. Sådant bör samhället försöka motarbeta. Vad tjänar jämställdhet till, om det leder till olycka för folket, och till folkets utrotning på sikt (som ett hypotetiskt exempel)?

Dom har uppenbarligen förtjänat det genom att uppfattas som attraktiva. Om det räcker med att ha fitta för att falla i den kategorin för dig, så...säger det mest om dig. Samt förklarar en del av ditt problem.
Citera
2018-11-16, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Fast, är det egentligen ett problem? Så funkar ju det fria valet. A l l a vill ha det bästa möjliga alternativet.
Och: livslång tvåsamhet är ju inget självändamål. Snarare visar samhällsutvecklingen att det fria valet i hög grad leder till andra relationsformer. Var och en blir salig på sitt. Det går dessutom utmärkt att skaffa barn utan att man måste fira diamantbröllop också.

Vidare: det är inte heller så att befolkningssiffrorna är ett problem, och att människan som art håller på att dö ut. Verkar vara mycket ett "bevara den vita rasen"-perspektiv, och det bekymrar ju inte alla. Mig t ex.

Det handlar inte primärt om ras, utan om kultur. Som dock verkar vara kopplad till ras.

Det är tex den vita rasen som skapat allt värdefullt idag. Även datorn du sitter vid, mobilen, tvättmaskinen, läkekonsten, vetenskapen, allt.

Bryr man sig om mänskligheten bör man främja de som har bäst potential att lyfta och berika mänskligheten, inte främja de som är sämst.
Citera
2018-11-16, 11:59
Medlem
Citat:
Dom har uppenbarligen förtjänat det genom att uppfattas som attraktiva. Om det räcker med att ha fitta för att falla i den kategorin för dig, så...säger det mest om dig. Samt förklarar en del av ditt problem.

Det är pga du är ett kötthuvud som du inte begriper, du visar ju det själv.

Är fåraherdar som aldrig träffar kvinnor och som sätter på får, attraherade av fåren?

Är fångar i fängelser i usa som sätter på varandra, attraherade av sitt eget kön, trots att de aldrig varit det tidigare och aldrig är det efter att de släppts fria?

Nej. Det handlar inte om attraktion, kötthuvud.
Citera
2018-11-16, 12:06
Medlem
Don.Cs avatar
I grund och botten handlar det väl om tillgång och efterfrågan. Sociala medier och internet har skapat ett avsevärt större utbud för främst kvinnor. Är en kvinna ute efter snabbt sex drar hon sig, självklart, till de hon attraheras mest av. Är inget konstigt med det. Samtidig tror jag många (unga) män ställer på tok för höga krav både när det gäller utseende, vikt och vad för typ av sex man förväntar sig. Brukar ju oftast vara de som inte får ligga som ställer dessa krav. De där (påstått) 20% av killarna som får ligga verkar inte ha några problem med att ligga med de påstått "feta och fula" som tydligen ratas av TS.

Det finns dock inget som kvinnor tycker är mer osexigt än män som tycker synd om sig själva och gnäller över att de inte får ligga.
Citera
2018-11-16, 12:36
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Är fåraherdar som aldrig träffar kvinnor och som sätter på får, attraherade av fåren?

Är fångar i fängelser i usa som sätter på varandra, attraherade av sitt eget kön, trots att de aldrig varit det tidigare och aldrig är det efter att de släppts fria?

Självklart handlar det om attraktion. Sex är varken något man "förtjänar" eller "får" det är något man har med en villig motpart. Punkt.
Citera
2018-11-16, 12:37
Medlem
Citat:

Du borde bekymra dig för vilken kultur som vinner eftersom det inte är bra om en kultur vinner som förespråkar att kvinnor ska vara slavar åt männen.

Många kulturer är bra t.ex den Japanska och Syd-Koreanska som inte är vita.
Citera
2018-11-16, 12:38
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Det handlar inte primärt om ras, utan om kultur. Som dock verkar vara kopplad till ras.

Det är tex den vita rasen som skapat allt värdefullt idag. Även datorn du sitter vid, mobilen, tvättmaskinen, läkekonsten, vetenskapen, allt.

Bryr man sig om mänskligheten bör man främja de som har bäst potential att lyfta och berika mänskligheten, inte främja de som är sämst.

Yada yada. Finns andra delar på Flashback för sånt. Men, ok. Låt oss då husdjursavla stenhårt på dom män vi anser tillför arten mest. Fuck the rest.
Citera
2018-11-16, 12:44
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:

"Kötthuvud" har vi hört. Ska försöka replikera trots att jag nu känner mig jätteliten och underlägsen.

Uppenbarligen är sexualiteten hos de män du beskriver av typen "i brist på bröd tar man limpa". Sätta på får känns lite ofräscht ur ett djuretiskt perspektiv, men då kan ju en av lösningarna vara att du och dina fellow-incels go at it med varandra? Får ni stånd och utlösning tycker jag att attraktionskriteriet får anses uppnått.
Citera
2018-11-16, 12:44
Bannlyst
Citat:

Det handlar inte om att förtjäna. Det handlar om att ett samhälle där färre män har sex med kvinnor, färre har förhållanden, blir ett dåligt instabilt samhälle. Sådant bör samhället försöka motarbeta. Vad tjänar jämställdhet till, om det leder till olycka för folket (mindre lycka för både män och kvinnor), och till folkets utrotning på sikt (som ett hypotetiskt exempel)?

så du menar att det inte finns män som nekar kvinnor sex ?
jag har gått utan sex nu i snart 3år
och jag har nekat 3st seriösa kvinnor i år på både sex och förhållande .

bara för att jag inte fick de känslorna som behövs

det är lika för kvinnor !!!
förstår att de backar undan vissa killar som är som kåta hundar

nej lär er vara män så kommer ni att få ligga fortare än ni tror . .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in