2018-11-01, 20:49
Medlem
Lite tråkigt att de tagit bort offrens signalementbeskrivningar i efterlysningarna. Lättare dock när det är filmklipp.
Senast redigerad av Sunfire 2018-11-01 kl. 20:59.
Citera
2018-11-01, 21:24
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunfire
Lite tråkigt att de tagit bort offrens signalementbeskrivningar i efterlysningarna. Lättare dock när det är filmklipp.
Det är polisen som tagit bort det om det tagits bort eller andra omständigheter
Citera
2018-11-01, 23:16
Medlem
Jag bor inte så långt därifrån som misshandel skedde av den äldre kvinnan i Nyköping. Tyvärr kunde jag inte bevittna självaste misshandel, men ska se till att få reda på vilka dessa personer som är inblandade i misshandeln genom en del kontakter jag har. Jag får säkerligen reda på vilka det är inom kort och då outar jag dessa individer här.
Citera
2018-11-08, 20:50
Medlem
Flus avatar
Idag gjorde reportern bort sig när hon pratade om det försvunna downie-barnet i Falkenberg:
"Likhundar deltar i sökandet efter tolvåriga Dante men tyvärr har de inte hittat något än."
Där var det nog många tittare som tappade hakan.
Citera
2018-11-08, 21:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Idag gjorde reportern bort sig när hon pratade om det försvunna downie-barnet i Falkenberg:
"Likhundar deltar i sökandet efter tolvåriga Dante men tyvärr har de inte hittat något än."
Jag tappade inte, vad är din invändning om?
Citera
2018-11-08, 21:11
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ja, det var ju ganska klumpigt formulerat.

Något jag störde mig på var våldtäkten i Malmö. Hur ska alldagliga saker som togs upp i signalementet ge resultat? Kvinnan måste väl veta mer än bara vad personen hade för kläder på sig. Om man notera en persons längd så kan man nog även notera en persons språkbruk.
Citera
2018-11-08, 21:15
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag tappade inte, vad är din invändning om?
Likhundar används för att hitta döda människor.
Citera
2018-11-08, 21:19
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Dom utgår väl ifrån att statistisk sätt så bör Dante vara drunknad
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-11-08 kl. 21:55.
Citera
2018-11-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Ja, det var ju ganska klumpigt formulerat.

Något jag störde mig på var våldtäkten i Malmö. Hur ska alldagliga saker som togs upp i signalementet ge resultat? Kvinnan måste väl veta mer än bara vad personen hade för kläder på sig. Om man notera en persons längd så kan man nog även notera en persons språkbruk.

GM:s hårfärg, hudfärg och språk finns det givetvis uppgift om - men eftersom GM:s pigment med största sannolikhet är utomeuropeiskt så är det ju RASISTISKT och fullständigt otänkbart att gå ut med det! Hellre får våldtäktsmännen gå fria, anser EFTERLYST och POLISEN och hela jävla hycklande PK-media i Sverige sedan många år. Att ta fast utländska våldtäktsmän spelar bara SD i händerna och det går inte för sig. Kan mycket väl vara Annie Lööf själv som krävt att INGA signalement på utomeuropeer får släppas, då det skulle betyda att ännu fler utav dem skulle hamna i finkan, och spä på deras redan enorma överrepresentation i statistiken över brottslighet i Sverige.

När de senare under programmets gång påannonserade ett annat inslag om en kvinna som brutalt överfallits, och där offret ritat en bild på gärningsmannen, så visste jag genast att bilden skulle likna någon med ljust pigment. Och det gjorde det förstås. Visserligen mest likt en östeuropée i mitt tycke, men absolut inte MENA.

Hyckleriet i det arma Sverige fortsätter i oförminskad takt. Jag vill bara spy.....
Citera
2018-11-09, 15:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
En likhund kan också användas för att hitta levande döda människor, frågan är var du måste sätta tippnings-utgångspunkten, jag har höga förväntningar på att anhöriga tänker med tillförsikt på zombies när Efterlyst dundrar fram
Citera
2018-11-09, 19:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
"I could hardley believe it when i heard the news today"...att en social sniffhund nu
upphittat en 10 årig kropshydda någonstans, skulle kunna vara Pyret
Citera
2018-11-15, 23:53
Medlem
Vem är denna Johan? Är det hans riktiga namn eller heter han i själva verket Achmed eller Mohammed? Vad vet ni mer? Finns fup nånstans att finna här i forumet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in