2021-03-12, 07:35
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Jag har nog aldrig sett detta program mer än en drös med trailers men nyfiken, hur ofta är det invandrare som eftersöks versus svenskar?
Citera
2021-03-12, 17:59
Medlem
Hanna Lindblom är vidrig. Byt ut denna avkomma mot en som inte vurmar för brottslingar, får psykovibes av henne.
Citera
2021-03-12, 18:19
Medlem
Måste vara den enskilt absolut bästa reklamen för SD.

Blir nästan bättre när de inte får nämna att det är babbar som eftersöks, vilket det är 98% av gångerna.
Citera
2021-03-12, 18:33
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Det är en irriterande jävla bögjävel med värsta jävla irriterande jävla bögrösten och bögiga talstilen som presenterar många av fallen. Outhärdligt att lyssna på.

Sitter och ser på fallet där en familj i Alby ( tror jag) fick husrannsakan, polisen hittade mycket knark, en AK med ljuddämpare och familjens farmor försökte gömma sprängmedel i behån.
Kvinnor och kärringar kan också vara slödder och drägg.
Citera
2021-03-12, 18:35
Medlem
FinskSvartskalles avatar
En turkisk familj var det. Man hör det på ljudinspelningen från rättegången.
Citera
2021-03-12, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jag har nog aldrig sett detta program mer än en drös med trailers men nyfiken, hur ofta är det invandrare som eftersöks versus svenskar?

99% typ.
Citera
2021-03-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Tja,programmet kallas Invandrarnytt..
Citera
2021-03-12, 22:53
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmamedE
99% typ.

Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Tja,programmet kallas Invandrarnytt..

Och invandrarna är 25% av svensk befolkning, känns som att invandrare är överrepresenterade iallafall då😀😀😀
Citera
2021-03-13, 03:00
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
En turkisk familj var det. Man hör det på ljudinspelningen från rättegången.
Lät väl mer som persiska?
Citera
2021-03-13, 08:19
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein

Hehe jo, jag misstänkte det i efterhand, men hursomhelst så är både Turkiet och Iran muslimska skithålsländer i Mellanöstern med en JÄKLA massa skurkar. Det har varit både turkar och iranier i Efterlyst genom åren.
Och araber som har våldtagit pojkar och män i Stockholm, har också visats i Efterlyst.
Citera
2021-03-13, 08:28
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Det frågades om man får försvara sig med våld om nån bryter sig in i ens hem och hon advokaten ( jag tror att hon e advokat) som är med i programmet sa att lagen säger ja, så länge självförsvaret är proportionellt t ex att om nån attackerar en med knytnävarna så får man inte skjuta honom/henne.

Jag hoppas rättssystemet fattar att en som inte kan boxas gärna skjuter en angripare som är proffsboxare, för att försvara sig.

Det finns miljoner nivåer och skillnader på knytnävsfight, för helvete.
Citera
2021-03-13, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein

Det var turkiska, sjukt att mormor försökte med det hon gjorde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto