2011-04-29, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorrektPolitiktack
Håller fasaden på att spricka för mediernas mörkningar av utländska förövare? Idag blev jag minst sagt förvånad när Efterlyst gav detaljerade signalement på våldtäktsmännen. De skrev "mörkhyade", "mulatt" och "arabisk dialekt"!

Ja en dramatisk ändring har skett. Det är inte bara Efterlyst utan även Aftonbladet och andra tidningar. Detta har skett väldigt plötsligt. Ett beslut från "högre ort" har uppenbarligen tagits och nu är det inte längre rasistiskt att skriva mörkhyad eller arabisk dialekt. Det var fortfarande rasism så sent som förra veckan

Det ironiska är att media alltid har förnekat att dom mörkar invandrarbrottsligheten trots att detta påpekats i flera år, och nu plötsligt har dom gjort en kovändning.
Citera
2011-05-03, 20:59
Medlem
Quarrels avatar
På förkommen anledning påminner jag om att Efterlyst går på TV8 denna vecka också.
Citera
2011-05-04, 18:34
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är detsamma i den konkurrerande tidningens TV-bilaga. Men det blir repris på söndag, och jag antar att programmet kommer på TV3 Play, eller är det TV8 Play?
Tv3 play.
Citera
2011-05-04, 21:33
Medlem
nero1s avatar
I kvällens avsnitt verkar PK-ordningen vara återställd. Inte ett ord om signalemet på vare sej dom som rånade miljömuppen eller våldtäktsmännen i Växjö...
Citera
2011-05-04, 21:35
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
På förkommen anledning påminner jag om att Efterlyst går på TV8 denna vecka också.
Tackar!
Försöker Viasat eller vem som nu äger skiten att döda Efterlyst en gång för alla?
Citera
2011-05-04, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
I kvällens avsnitt verkar PK-ordningen vara återställd. Inte ett ord om signalemet på vare sej dom som rånade miljömuppen eller våldtäktsmännen i Växjö...

ÅTERSTÄLLD idagens katasrofala program hänger finnen Hasse Aroo ut vit hud,,,,i sina signalement
Citera
2011-05-04, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjved
Tackar!
Försöker Viasat eller vem som nu äger skiten att döda Efterlyst en gång för alla?

Hercule är ju som alla vet en försvarare av Efterlyst
Citera
2011-05-04, 22:15
Medlem
1337lols avatar
Helsike vad roliga rånarturken och hans kumpan var i början av kvällens program!

"Ey, det här är ett rån! Fattaru?! Jag kommer cutta dig! Du är inte den första jag cuttar!"

...för att sedan gå ut tomhänta efter att ha blivit ägda av gubben i kassan.

IRL LOL på den.
Citera
2011-05-04, 23:25
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337lol
Helsike vad roliga rånarturken och hans kumpan var i början av kvällens program!

"Ey, det här är ett rån! Fattaru?! Jag kommer cutta dig! Du är inte den första jag cuttar!"

...för att sedan gå ut tomhänta efter att ha blivit ägda av gubben i kassan.

IRL LOL på den.

Intressant att Tv3 play's Efterlyst länk istället leder till direktsänd hockey
(Tre Kronor "efterlyser" en vinst? )
som utlovades i alla TV-tablåer på just Efterlysts programtid idag.
Samtidigt som efterlysts hemsida roar sig med att bekräfta herrns
bild att dom sände 21.00

/Lustig gas
Citera
2011-05-05, 01:10
Medlem
Jag blir så trött på Hasse. Han tror sig veta så jäävla mycket hela tiden och avbryter alla som pratar så att han ska kunna flika in med sina självgoda teorier.
Citera
2011-05-05, 07:46
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HNTR
Hercule är ju som alla vet en försvarare av Efterlyst
Vem är Hercule?
Skall Efterlyst hoppa runt mellan kanalerna eller är detta bara tillfällligt?
Lägg fotbollen i TV8 istället!
Citera
2011-05-05, 09:29
Medlem
1337lols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Intressant att Tv3 play's Efterlyst länk istället leder till direktsänd hockey
(Tre Kronor "efterlyser" en vinst? )
som utlovades i alla TV-tablåer på just Efterlysts programtid idag.
Samtidigt som efterlysts hemsida roar sig med att bekräfta herrns
bild att dom sände 21.00

/Lustig gas

Efterlyst gick på TV8 igår, liksom förra avsnittet. Jag antar att det beror på att det var hockey på TV3 igår och fotboll förra veckan, eller så har det bara flyttats för flyttandets skull. Eftersom jag inte tror att de har bytt kanal för alltid så kändes det onödigt att skapa en Efterlyst på TV8-tråd. Det är ju trots allt samma programtitel, samma programledare, samma upplägg, samma sändningstid etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in