2015-09-02, 22:15
Medlem
whaas avatar
Har den kvinnliga programledaren något fel på munnen? Såg helt sned ut i ansiktet och kunde inte prata ordentligt.
Citera
2015-09-02, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
https://www.youtube.com/watch?v=IPhe3IWe6r4

Bra Efterlyst. Ta bladet från foderluckan och prata KLARSPRÅK!

ÄNTELIGEN!!!

Hahaha något att se! Till skillnad från Nya Efterlyst det var en total flopp och för lite tid åt varje fall. Och reklam pauser varenda jävla minut. Nä det var den sista gången jag ser på skiten.
Citera
2015-09-02, 22:28
Medlem
Nattriddares avatar
Förinspelat, kasst, trist, babbligt. Saknar livet, rörelserna, studenterna, efterlysningarna. Nu verkar de ju köra något slags jävla talkshow. Detta borde inte ens få äran att bära namnet "Efterlyst" någonstans i sin titel, det är ju inte likt för fem öre!

Wennstam gör grabbarna nervösa. De sitter och blinkar och tittar oroligt kring sig när hon babblar på.
På grund av att det inte är live blir det heller inga rapporter direkt i rutan där de säger "nu har vi er, era jävlar". Nej, nu ska allmänheten tipsa via sociala medier.

Vilken jävla flopp!

Edit: Nu gjorde jag mig själv osäker på om det verkligen är förinspelat eller om det är live. Någon som vet det? Oavsett så är det inget liv eller puls i programmet längre.
Senast redigerad av Nattriddare 2015-09-02 kl. 22:33.
Citera
2015-09-02, 23:40
Medlem
Ja fantastisk utformning, inte längre interaktivt live Inga kontaktmöjligheter. Efterlysningar på sajten men hur ska man kontakta?

Den nya efterlyst kommer sträcka ut handen så excellente deluxe
Citera
2015-09-03, 01:31
Bannlyst
Efterlyst? Känns mer som en dålig porrfilmsscen där en så kallad "kvinna med skinn på näsan" (aka temperamentsproblem aka arrogant manshaftig) sitter som en man med benen isär och beordrar dessa fjaantar
Citera
2015-09-03, 04:48
Medlem
Aumis avatar
Efterlyst levde i 49 säsonger och den 50:e säsongen tog dom död på detta underbara program.. Nä tacka vet jag Hasse Aros säsonger med en hård Leif Gw Persson som bisittare.. Det var verkligen tider.. Tacka för alla 49 säsonger men tråkigt nog så har denna Era tagit slut nu..
Rätt patetiskt försök till ett program.. Som Johan Falk alltid brukar säga.. Men Vafan!
Citera
2015-09-03, 06:58
Medlem
hur i helvete kan ett av tv3s mest sedda o populärAste program sluta på kanal 8??? kan nån vettig person förklara det????
Citera
2015-09-03, 08:35
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Jahapp. Det var första och sista gången jag ser "nya" Efterlyst.

Samma här,, jag är långt ifrån pryd eller dylikt men när den där ex-snuten sitter i tv-rutan och flinar och svär och dräller populistiska floskler omkring sig blir jag fan provocerad!
Citera
2015-09-03, 08:40
Medlem
mjohan84s avatar
G W kommenterar friskt ang flera brott just nu
Tycker att han har varit ganska tyst på senaste tiden, hänger allt ihop med att efterlyst drog igång nu igen ? Ordkriget verkar vara ett faktum totalt nu
Citera
2015-09-03, 09:48
Medlem
Perstamps avatar
Sorgligt att Efterlyst sjunkit till rena bottennivån och symboliskt också flyttats till den undanskymda kanalen 8. Katarina Wennstam är en bedrövlig programledare där hon sitter och skrevar brett med benen fast hon har kjol på sig (aldrig sett en tjej göra det förut), gapar och flaxar med händerna som går som kvarnvingar. De två andra får inte en syl i vädret, synd de hade nog kunnat tillföra en hel del. Tar Katarina Wennstam droger?
Citera
2015-09-03, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
hur i helvete kan ett av tv3s mest sedda o populärAste program sluta på kanal 8??? kan nån vettig person förklara det????

Hasse aro och några till ska börja med ett nytt program på fyran som kommer att starta ny i september Brottsplats Sverige heter det! Får väl se om det är något att titta på?
Sen börjar väl Leif GW Perssons program någon gång i höst!
Citera
2015-09-03, 13:50
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTranquility
Hasse aro och några till ska börja med ett nytt program på fyran som kommer att starta ny i september Brottsplats Sverige heter det! Får väl se om det är något att titta på?
Sen börjar väl Leif GW Perssons program någon gång i höst!

Tack för infon, ska kolla upp om det är något att ha istället.

---
Gillade förr att de var live, sociala medier direkt i rutan, kunna ringa in direkt och upplysa tittarna om vad de fått in (nåja, lite info iallafall) under kvällen, att man fick se platser där det hänt samt övervakningsfilmer mm, bilder på förövarna, info och spekulationer, att Aro & GW hade känsla många gånger samt kunde föra logiska dialoger mellan varandra/gäster/random person. Och kunde de inte föra logiska diskussioner var det för att de inte var mer än mänskliga och GW typ brusade upp för mycket Känsla helt enkelt.

Igår var helt enkelt... Typ som kalla fakta eller uppdrag granskning. Bara förinspelat och programledarna i sig gjorde ett jävligt bra jobb med att inte komma fram till något öht. Ingen info till allmänheten, inget av intresse annat än det kvällstidningarna redan skrivit. Värdelöst program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in