Nej men jag slickar mig iallafall om fingrarna efter jag torkat rumpan
Går att hoppa över någon dag om jag mest är hemma och jobbar framför datorn men känns alltid lite extra sunkigt. Äckligt känsla att gå och lägga sig utan att ha duschat den dagen och ångrar det alltid.
Ljumskarna kan bli infekterade i värsta fall. Svamp trivs i fukt och värme. Men det börjar också lukta något fruktansvärt om du inte tvättar dig och byter underkläder dagligen.
Bullshit. Visst har du rätt om hur svamp trivs, men får du svamp i ljumskarna är du så fet att du har valkar där eller så kissar du på dig och bor i blöta underkläder.
Förövrigt är folk alldeles för hygieniska, ska man inte träffa någon intimt så räcker varannan dag gott och väl. Att folk tvättar sig så ofta är ett problem, det bidrar bland annat till att allergier ökar väldigt fort och det är ett symptom på sämre immunförsvar.
Oftast varje dag men hoppar ibland över nån dag mellan, typ om jag inte rört på mig mkt. Tvättar alltid kuk och röv efter toalettbesök så är ändå mer hygienisk är 95% av denna befolkningen eftersom de använder toapapper vilket är vidrigt...
Man är inte mer hygienisk när man går över badrumsgolvet med bajs i hela arselet och duschar av det i duschavloppet. Det är fullt med fett, illaluktande bakterier och potentiella virus som samlas och lagras i silen. Förr eller senare måste någon göra rent och ränsa detta. Fattar du inte det? Vi har skapat toaletter av en anledning. Man ska torka torrt och rent, sedan tvättar man hämderna ned tvål.
Jobbar som yrkeschaufför, söndag - fredag. Duschar ibland någon eller par gånger under veckans gång, men oftast inte p.g.a tidsbrist och läglighet. Att ta sig tid kan ibland vara förödande då hela veckans avslut avgörs redan f.r.o.m måndag, så 15 meter försenad på måndag -> 15 minuter längre tid innan hemma på fredag.
Gissa varför man som yrkeschaufför är trött på er bilisters "jag-har-all-tid-i-världen"-tänk, men ni kommer aldrig förstå förrän ni lever efter mitt schema, men det vill ni vare sig leva eller betala för, men tycka och tänka vad jag ska och inte ska, det kan man..
Jobbar oftast själv men vid verk så stöter man på en eller ett par stycken, men de förstår vad det krävs att ha mitt sorts schema ( som väldigt många lastbilschaufförer har ) så aldrig sagt något, polarna hävdar att de känner inget förutom på fredagen när man inte duschat på hela veckan ( kan vara hemma över kvällen under veckan, och frågat men de märker inget ). Byter däremot kortärmad, kalsonger och strumpor i princip varje dag, det är en fröjd för kroppen när man redan känner sig smutsig och äcklig ( våtservetter används vid extrem svett och smuts ). Annars duschar jag i princip endast fre/sön, och någon dag i veckan om en hinner och kan.
Vid dusch så rengör jag mig noggrant överallt, men varierar tvålmängd efter behov. Försöker också undvika parfyrmer, det bedövar endast och t o m kan bli en frän lukt. Hellre svett än stark parfym, den som inte gillar det, är inte mitt problem. Förr var det lång tid mellan tvättningarna, och de dog inte för det, tvärtemot tror jag deras kroppar var friskare då många får utslag, tunnhårighet eller helt simpelt rubbar kroppens egna fetter och skydd i dagens samhälle ( och måste applicera det via ännu starkare medel... ), som skyddat människan i hundratusentals år - starka medel varje dag är ett väldigt nytt fenomen för den stora massan och folk lever än idag från en tid då man tvättade och skrubbades i ett kärl ihop med hela familjen väldigt sällan ( ur dagens synvinkel ).