2007-09-02, 19:21
Bannlyst
En gång per vecka, ibland två gånger. Jag orkar ärligt talat inte mer än så och ser heller ingen anledning till att duscha varje dag. Dessutom har jag känslig hy.

Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Det intressant nu är huruvida artickeln fokuserar på vad som är bäst för din hud eller för dina medmänniskor.

Varför ska man bry sig överdrivet mycket om sin allt för känsliga omgivning? Så länge man håller sjukdomarna borta så funkar det ju.
Citera
2007-09-02, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
En gång per vecka, ibland två gånger. Jag orkar ärligt talat inte mer än så och ser heller ingen anledning till att duscha varje dag. Dessutom har jag känslig hy.

Varför ska man bry sig överdrivet mycket om sin allt för känsliga omgivning? Så länge man håller sjukdomarna borta så funkar det ju.

Håller med dig helt och hållet, duschmanin är så jävla överdriven.
Citera
2007-09-02, 19:37
Medlem
ChrillKriminells avatar
Duschar 4 dagar i veckan, och badar 1
Citera
2007-09-02, 19:42
Medlem
Sobbes avatar
1 - 2 ggr om dagen. Mest pga av att jag andvänder vax, blir så jävla äckligt om man inte duschar.
Citera
2007-09-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Det intressant nu är huruvida artickeln fokuserar på vad som är bäst för din hud eller för dina medmänniskor.

Hm. Byter man kläder, tvättar sig under armarna och så skall det inte lukta efter en dag eller två.
Citera
2007-09-02, 23:30
Medlem
east_lakes avatar
Går inte ens ut och hämtar tidningen på morgonen innan jag har duschat. Duschar alltså ovillkorligen 1 gång om dagen. Sitter jag bara hemma efter jobbet skiter jag i att duscha mer. Ska jag gå utanför dörren efter jobbet är det till 100% säkert att jag duschar. Skulle vattnet vara avstängt skulle jag stanna hemma.

Känner mig så fantastiskt jävla vidrig om jag inte får duscha. Är väl något fel man har i skallen misstänker jag.
Citera
2007-09-02, 23:42
Medlem
piratkaptens avatar
Jag brukar dusha ungefär en gång per dag. Ibland har man bara varken tid eller lust till att dusha.
Det är i dessa situationer handdesinfektion fungerar utmärkt att ta under armarna.

Man blir som ny.
Citera
2007-09-03, 00:04
Avslutad
Duschar två gånger om dagen... En gång efter morgonlöpningen och en gång efter kvällspasset på gymmet eller före jag ska ut och göra staden osäker vilket det nu blir den dagen...
Citera
2007-09-03, 00:26
Bannlyst
Jag duschar väl så där oregelbundet, men typ en gång varje dag, eller ibland varannan..
Citera
2007-09-03, 02:35
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Varje dag.
När man vaknar känner man sig:
1. Svettig
2. Pisstrött.

När man kommer ut ur duschen är man:
1. Ren
2. Lite mindre trött.

Det är ju förfan skitskönt att duscha! Förstör öht inte hur man inte kan "orka" duscha. Att inte duscha är ett straff för att man försovit sig...
Citera
2008-01-17, 04:57
Medlem
Bambuelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Varje dag.
När man vaknar känner man sig:
1. Svettig
2. Pisstrött.

När man kommer ut ur duschen är man:
1. Ren
2. Lite mindre trött.

Det är ju förfan skitskönt att duscha! Förstör öht inte hur man inte kan "orka" duscha. Att inte duscha är ett straff för att man försovit sig...

Håller med dig, att duscha är otroligt skönt.
Själv duschar jag varje dag, två gånger om jag känner för det.

Att ens gå utanför dörren utan en dusch känns obehagligt och inte rätt.
Förstår mig inte på folk som duschar max en gång i veckan, det är tortyr!
Citera
2008-01-17, 06:19
Medlem
jaochss avatar
1 gång per dag.

Alltid på morgonen innan man beger sig ut på sina äventyr.
Tvättar håret varannan dag eller var tredje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in