Citat:
Ursprungligen postat av
MrEko1909
Ja helt otroligt att du har jobbat i 28 år när du bara just är 28 år gammal, haha
Påstod hen att hen jobbat i 28 år? Hen kanske var så problematisk att hen fick placeras på ett sådant hem redan vid 2 månaders ålder, och på så sätt fått erfarenhet i ämnet.
Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Polisen kom mitt i bråket? Undrar om hon var huggen med något vasst, kanske inte syntes direkt om hon blödde invärtes?
Klockan 14:30, ungefär, startade alltså bråket, då är det efter lunchen men innan någon eventuell aktivitet -> folk står och röker.
Dom brukar inte vara så snabba i regionen. 15:10, när allt var över, skulle jag tippa på.
Citat:
Ursprungligen postat av
urmamaspimp
"Under bilden står det ”Passa er i vbg o i Thn” – Vänersborg och Trollhättan – åtföljt av två knivemojis."
"Passa er i vbg o i Thn 🗡🗡", alltså.
Jag har lite svårt att se hur det skulle påverka de på ungdomsboendet. Det jag kan se är väl i fall ett rykte om detta triggade igång en politisk diskussion, och som blev extra laddad på grund av att ena parten stod nära någon av offren i attacken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Youfuckingbitch
Var det en svensk flicka som blev mördad av en invandrare?
Citat:
Ursprungligen postat av
negrofoben
Arab, negrer eller svennar?
Två från två olika etniciteter är ju inte otänkbart. Stora etniska skillnader är så klart en potentiell källa till djupa konflikter.
Men det kan ju ligga vad som helst bakom. Till och med ingenting alls.
Jag misstänker det kommer bli locket på om namn och andra uppgifter som skulle kunna svara på detta. Men vi får se. Det kanske dyker upp någon facebook-sida där folk skriver att man saknar ❤.