2018-11-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickslap
Det är två brudar som kör. Tycker det är kul, i synnerhet när en massa ledsna killar tar åt sig och spittar. De syns ju mer än de flesta vilket förtjänar props i mina ögon.

Allright!

Har faktiskt inte sett någon spitt IRL.. Men såklart, jag uppskattar allt kladd!
Citera
2018-11-13, 20:41
Bannlyst
Duma din kille, spykos.
är brudar som blivit hypad för dom visar sig naken på insta.

inget att hylla direkt och äckliga brudar med, riktigt äckliga är dem.....
Citera
2018-11-13, 22:52
Medlem
stickslaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
Duma din kille, spykos.
är brudar som blivit hypad för dom visar sig naken på insta.

inget att hylla direkt och äckliga brudar med, riktigt äckliga är dem.....

Finns massor av tjejer som inte blir hypade, just för att de inte syns på stan. De du nämner syns mer än vad du gör och därför blir de uppmärksammade. Ingen pratar om att killar som målar är hunkar eller äckliga, blir mest pinsamt att en massa kränkta killar ska sitta och hata på internet. Ryck upp dig.
Citera
2018-11-14, 14:03
Medlem
fjolla666s avatar
https://www.vice.com/sv/article/zmdxby/vi-fraagade-en-taagmaalare-varfor-det-maalas-saa-mycket-i-stockholm-just-nu
Vet inte vem den här killen är men dubbelmoral har han iallafall.
Sitat:
"Jag tycker väktarna ska hålla sig till lagen"
Gör han det själv då?!🤣
Citera
2018-11-14, 17:49
Medlem
sonicyouthzs avatar
Är totalt noob i detta med graffiti, men jag tror fan någon av er? är efter mig, det står stök överallt jag vistas
Citera
2018-11-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
https://www.vice.com/sv/article/zmdxby/vi-fraagade-en-taagmaalare-varfor-det-maalas-saa-mycket-i-stockholm-just-nu
Vet inte vem den här killen är men dubbelmoral har han iallafall.
Sitat:
"Jag tycker väktarna ska hålla sig till lagen"
Gör han det själv då?!🤣
Nej, men om ditt jobb är att upprätthålla lagen ska du så klart följa den själv också.

Citat:
Ursprungligen postat av sonicyouthz
Är totalt noob i detta med graffiti, men jag tror fan någon av er? är efter mig, det står stök överallt jag vistas
Bror du håller på att få/har fått psykos.
Citera
2018-11-15, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stickslap
Finns massor av tjejer som inte blir hypade, just för att de inte syns på stan. De du nämner syns mer än vad du gör och därför blir de uppmärksammade. Ingen pratar om att killar som målar är hunkar eller äckliga, blir mest pinsamt att en massa kränkta killar ska sitta och hata på internet. Ryck upp dig.

och vem har pekat alla tjejer ? jag har sagt att spykos och dumpa din kille är typiska pundar brudar som har misslyckat allt i sitt liv, för att få lite uppmärksamhet så särar dom benen och visar sig naken på internet.

Jävligt desperat måste man vara för att få sina 15mins fame....

Dumpa din kille sjunger bara skit, om att alla vill knulla en fet hora? jag förstår att det finns desperata töntar i graffiti också och sen undrar ni varför folk hatar gatukonst...

Tror du att folk hyllar skadegörelse skapad av idioter som försörjs av staten , som inte ens skapar konst utan är rakt bajt kladd från andra ???

Man kan inte hylla allt.... det finns graffiti och graffiti, lever du på socialen så borde du utvecklas mycket mer med all tid du får för att sitta hemma och punda på statliga pengar....
Citera
2018-11-15, 14:18
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Tror du att folk hyllar skadegörelse skapad av idioter som försörjs av staten , som inte ens skapar konst utan är rakt bajt kladd från andra ???

Man kan inte hylla allt.... det finns graffiti och graffiti, lever du på socialen så borde du utvecklas mycket mer med all tid du får för att sitta hemma och punda på statliga pengar....
Detta var nog det roligaste inlägget hittills idag.

Man förstår att du har något personligt emot dessa två exempel som du påstår baitar andra (haha vilka då?!). Måste medge att du har mycket insyn för att hata dem så mycket. Och är det inte lite väl lågstadienivå att moralisera över att tre klottrande tjejer slösar med skattepengar för att dom visar sin kropp på instagram?

Haha. Hoppas innerligt du inte är någon riktig writer. Det vore bara pinsamt om en sådan sitter och gnäller över bortkastade skattemedel.
Citera
2018-11-15, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buprenorfin
Detta var nog det roligaste inlägget hittills idag.

Man förstår att du har något personligt emot dessa två exempel som du påstår baitar andra (haha vilka då?!). Måste medge att du har mycket insyn för att hata dem så mycket. Och är det inte lite väl lågstadienivå att moralisera över att tre klottrande tjejer slösar med skattepengar för att dom visar sin kropp på instagram?

Haha. Hoppas innerligt du inte är någon riktig writer. Det vore bara pinsamt om en sådan sitter och gnäller över bortkastade skattemedel.

är man mot staten men vill bli försörjd av staten ? hycklery är det....

sen har jag inget emot dessa... pekar att det är två fina exempel om pundar hycklare som inte kan nå ett mål utan statens hjälp eller genom att hora sig.....
Citera
2018-11-15, 15:02
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buprenorfin

Det är väl inget skrivet om att de horar ut sina kroppar på instagram i det citerade inlägg?
Dessutom så står det tydligt att det riktade sig till allmänheten - att bidragstagare ska inte knarka så mycket för då mår man dååååååååligt.

Edit: Citera rätt inlägg istället. Men ptja, det stämmer ju?
Citera
2018-11-15, 16:27
Medlem
Citat:
är man mot staten men vill bli försörjd av staten ? hycklery är det....

sen har jag inget emot dessa... pekar att det är två fina exempel om pundar hycklare som inte kan nå ett mål utan statens hjälp eller genom att hora sig.....

Sån jävla word på det fetmarkerade.
Citera
2018-12-10, 07:59
Medlem
LiLWizs avatar
Vem målade stadshuset?

Citat:
Polisen fick natten mot måndag larm om skadegörelse på Stadshuset i centrala Stockholm. En person ska ha färgat minst en staty samt del av fasaden med färg.

Någon som har vägarna förbi och kan ta lite bilder eller informera mer kring vad det är som målats?

Länk: https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=7108633
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in