Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-11-14, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampyrina
Jeg håper det går for åpne dører!
Og det blir det!
Citera
2018-11-14, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppgress
Og det blir det!

Kjempebra! Det er viktig at hans versjon kommer ut i offentligheten. Rett og slett for å belyse hva slags person faren er...
Citera
2018-11-14, 13:03
Medlem
Citat:
Kjempebra! Det er viktig at hans versjon kommer ut i offentligheten. Rett og slett for å belyse hva slags person faren er...
Spørsmålet er jo bare hvor påvirket sønnen er av fars forklaringer på hvordan alt har foregått. Dessverre så tror jeg at han kan ha fått sønnen til å tro på det han selv har sagt. Men igjen, det er absolutt en grunn for at barnas oppvekst ikke blir skrevet om under dette vitneavhøret.
Citera
2018-11-14, 13:11
Medlem
Citat:
Fordi jeg tenker på barna.

Du får tro hva du vil, jeg vet at barna var hjemme og at de (sammen med ektemannen) så sin mor for aller siste gang, da hun gikk ut i sinne for å måke snø. Dette har den eldste sønnen selv forklart til skolekamerater og andre.

Trodde mora måket snø
Sønnen tegner nå en detaljert plantegning over huset.

«Jeg hørte at det var noen rundt her og måket, som hadde måket av snøen som var oppå».

«Har du noen idé om hvem som måket?»

«Siden pappa sa han sto i dusjen, tror jeg det var mamma. Det er jo ganske sannsynlig. Samtidig tror jeg ikke mamma hadde orket det, så det kan ha vært pappa», sier han.

Han sier han hørte måkingen gjennom vinduet.

«Det hadde jo snødd ganske mye, men jeg ble usikker. Jeg lå i senga. Jeg tror ikke jeg tenkte over at det ble måket. Etter det tok jeg på meg klærne og gikk ned. Det var cirka fem minutter etter at jeg hørte måking».
Citera
2018-11-14, 14:05
Medlem
«Avhøret fra politiet forklarer sønnen at faren sitter på det tidspunktet sitter i varetekt. Faren ble pågrepet 12. januar. Sønnen hadde før dette avhøret fortalt politiet at han hadde mer å fortelle om saken.

Han forteller igjen om natt til 29. desember. Han forteller om krangelen i andre etasje og at Janne skal ha skreket "slipp meg, slipp meg", før han hørte noen som falt ned trappa. Etter det skal han ha hørt Janne skrike høyt nede i første etasje. - Det skriket svei inn i sjela mi, sier sønnen i avhøret.

Sønnen sier i avhøret at etter smellet tenkte han "nå har pappa drept mamma", og at han ble veldig redd og usikker på hva han skulle gjøre.»
Fra Ringsaker Blad.
Citera
2018-11-14, 15:17
Medlem
Sønnen er så flink! Får frysninger og kjenner jeg blir stolt og bekymret på samme tid, selv jeg ikke kjenner ham, bare vet hvem han er.
«Avhører spør i videoen hva sønnen tenker nå i ettertid, der sønnen svarer "at pappa er skyldig".»
Fra Ringsaker Blad.
Citera
2018-11-14, 16:17
Medlem
Citat:
Sønnen er så flink! Får frysninger og kjenner jeg blir stolt og bekymret på samme tid, selv jeg ikke kjenner ham, bare vet hvem han er.
«Avhører spør i videoen hva sønnen tenker nå i ettertid, der sønnen svarer "at pappa er skyldig".»
Fra Ringsaker Blad.

Han virker som en utrolig god gutt!
Citera
2018-11-15, 06:48
Medlem
Citat:
Han virker som en utrolig god gutt!
Absolutt! Men dessverre en som bærer preg av en oppvekst hvor vold/krangling er greit.. Samt opptatt av fremmedlegionen.
Citera
2018-11-15, 06:51
Medlem
Etter gårsdagen, er jeg ekstremt nysgjerrig på hvorfor politiet ikke pågrep og siktet ektemannen tidligere. Man skulle tror at vitneforklaringer av SÅ mange personer som sier det samme om festen og dens forløp, samt sønnen som faktisk forteller at han er redd for at far kan ha drept mor, var nok til å pågripe tidligere. Selv om politiet har hatt mannen som mistanke hele veien.
Citera
2018-11-15, 12:20
Medlem
Krimteknikere har funnet en hårstrikk ved et vann i nærheten av Jemtlands bolig. Kanskje hun ble druknet her..?
Citera
2018-11-15, 14:01
Medlem
Citat:
Krimteknikere har funnet en hårstrikk ved et vann i nærheten av Jemtlands bolig. Kanskje hun ble druknet her..?

Var det ikke iskaldt? 15 minus? Vanskelig å finne rennende vann annet enn innomhus, om jeg husker temperaturen noenlunde riktig.
Citera
2018-11-15, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Var det ikke iskaldt? 15 minus? Vanskelig å finne rennende vann annet enn innomhus, om jeg husker temperaturen noenlunde riktig.
«Det er flere bekker og rennende vannkilder. Mjøsa var jo åpen, og det er ikke langt unna funnsted én og to. Det var store elver som var åpne, så har vi Næra i Utoset, heller ikke langt unna bopel.»

Man trenger ikke rennende vann for å drukne noen.. Ellers så finnes det kulper med rennende vann i nærområdet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in