Citat:
Ja, så kan det naturligtvis vara. Allt det här kan ju vara lättare att se om man inte känner SD. Det som är spännande med en utomstående betraktare som t.ex. Dahlström är att hon redan 20/5 (innan han hade diskuterats här i tråden?) skrev om att JG kunde vara inblandad:
http://dahlstrome.blogg.se/2018/may/vem-mordade-lena-wesstrom.html
Jag såg en FÄSTING, skog och Lena f.d Sundström (journalist) framför mig. Inte p.g.a fysiska likheter utan inre och arbetsmässigt. Vidare visade anden mig dockan Monster High med gröna kroppsdelar.(häxkraft) En källare. Plastsäck svart. En kvinna strypt och våldtagen. "Geocaching". Kläder sönderrivna i vredesmod. RITUAL! Nycklar alt nyckelknippa på marken samt en mobiltelefon. Mördaren drog Lena i håret så hårstrå ligger i mörka bilen som användes. Hon hotade att avslöja deras afför för hans fru. Psykopat. Initialerna S.D & J G och något med 1974. En kvinna hotade att avslöja något och hon befallde en man att utföra dådet. Mannen har vissa "kontakter" men Guds Ande överfar hela jorden och lögner går inte längre att gömma undan. Malaki 1:14 samt Malaki 2.
Det ska bli mycket intressant om/när förundersökningen vid åtalet släpps. Hur många från geovärlden som förhörts, speciellt då de från Järngänget.
Här är andra delen av sierskan blogg, den där geocashing nämns.
Då min egen bror har initalerna S.D och heter i förnamn som den "misstänkte mördaren" kom detta till mig först. Sen såg jag en FÄSTING, och att MGM (misstänkte gärningsmannen) bodde i närheten av Lenas hus. Så kom två bibelcitat till mig från Malaki om vissa fenomen som bara polis ska känna till. Såg hur Lena tappat mobil och nyckelknippa alt nycklar när hon "forslades" bort. Någonting som var ännu mer "märkligt" var ordet "geocaching" som jag i ärlighetens namn inte ens visste vad det var. Några vänner upplyste mig om att de "sysslat med detta". Jag som haft fullt upp med att ta hand om barn under flera år har missat mycket och "geocaching" var en sån sak.
Och vad hade det med saken att göra? Jag såg att MGM och Lena Wesström träffats genom denna företeelse och att mannen var på väg till USA där geoaching är mycket stort. Sen såg jag ytterligare saker som också bara ska hamna hos "ordningsmakten" och rättsstaten.
Mannen som nu är misstänkt för mordet har arbetat med att "släcka bränder", dock inte sin egen eldsvåda.
Och vad hade det med saken att göra? Jag såg att MGM och Lena Wesström träffats genom denna företeelse och att mannen var på väg till USA där geoaching är mycket stort. Sen såg jag ytterligare saker som också bara ska hamna hos "ordningsmakten" och rättsstaten.
Mannen som nu är misstänkt för mordet har arbetat med att "släcka bränder", dock inte sin egen eldsvåda.
http://dahlstrome.blogg.se/2018/may/jag-sag-lena-wesstroms-mordare.html
Senast redigerad av T34Panzer 2018-11-13 kl. 11:56.
Senast redigerad av T34Panzer 2018-11-13 kl. 11:56.
.