2018-11-10, 19:50
Medlem
Hei,

Vart idag ute på «gata» köpte mig tre styrken sub 8or.

Snorta 1-2mg cirkus. Fikk ingen effekt alls?! Detta är första gången detta har hänt. Kan jag ha blivit lurad?

Det var tre tabletter i blister utav av märket «Sandoz».
Jag har har sett på blistrena, men ser inte ut som om dom varit öppnade eller så.

Övrig info som jag inte tror e relevant:
Tog igår 12mg ikto och 900mg tram. (Har tagit tram varje dag i cirka en vecka)

Men till saken. Visst sören ska jag få effekt av subutexen!?
Citera
2018-11-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobligania
Hei,

Vart idag ute på «gata» köpte mig tre styrken sub 8or.

Snorta 1-2mg cirkus. Fikk ingen effekt alls?! Detta är första gången detta har hänt. Kan jag ha blivit lurad?

Det var tre tabletter i blister utav av märket «Sandoz».
Jag har har sett på blistrena, men ser inte ut som om dom varit öppnade eller så.

Övrig info som jag inte tror e relevant:
Tog igår 12mg ikto och 900mg tram. (Har tagit tram varje dag i cirka en vecka)

Men till saken. Visst sören ska jag få effekt av subutexen!?

Ta mer då? Du lär ju få effekt förr eller senare.
Citera
2018-11-10, 21:39
Medlem
Har tatt 4mg nu. (Utspritt sedan 13:00. Tog siste 2mg kl 19:00)Ska sova nu. E allt för trött. Möjligt att jag känner av lite nu. E för trött föt att avgöra. Men jag ska inte ligga å tro att jag känner något..?
Testar på nytt imorgen. Har Tagit totalt 8mg idag och är nybörjare på sub.

Detta var min 4’e tablett någonsin.
Tabletten idag var min första sedan söndags.

Annars, tips på hut jag kan få en mysig kväll ändå? Jag har ikto, xanax och tram tillgängligt.
Ska jag dricka kaffe?

Snälla någon som kan svara snabb 🤗🤗
Citera
2018-11-10, 22:06
Medlem
Citat:
Har tatt 4mg nu. (Utspritt sedan 13:00. Tog siste 2mg kl 19:00)Ska sova nu. E allt för trött. Möjligt att jag känner av lite nu. E för trött föt att avgöra. Men jag ska inte ligga å tro att jag känner något..?

Annars, tips på hut jag kan få en mysig kväll ändå? Jag har ikto, xanax och tram tillgängligt.
Ska jag dricka kaffe?

Totalt 4mg idag****
Citera
2018-11-10, 22:15
Medlem
Flusons avatar
Citat:

Ska jag dricka kaffe?

Sandoz båtar smakar väl inte så mycket alls? Eller är det citrus smak som på Suboxone? Minns fan inte.. Inte för att de har ett skit med saken att göra, bara nyfiken på vad för buprenorfin tablett du pratar om Men fick du dom i blister så är det nog ingen tvekan om att de är legit.

Hur intar du din Sub? Nasalt eller Sublingualt, oralt?

Jag vet inte riktigt hur man reagerar om man tagit Tramadol dagen innan och Sub dagen efter, tror inte det ska vara några problem egentligen. Kanske hade krockat om det vore tvärtom (dvs sub först och tram sen, rätta mig någon om jag har här)

För övrigt tycker jag du inte ska inta några mer droger Spara på dom, och rök lite hasch eller gräs om du har. Det boostar Opi-ruset lite tycker jag
Senast redigerad av Fluson 2018-11-10 kl. 22:17.
Citera
2018-11-11, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Sandoz båtar smakar väl inte så mycket alls? Eller är det citrus smak som på Suboxone? Minns fan inte.. Inte för att de har ett skit med saken att göra, bara nyfiken på vad för buprenorfin tablett du pratar om Men fick du dom i blister så är det nog ingen tvekan om att de är legit.

Hur intar du din Sub? Nasalt eller Sublingualt, oralt?

Jag vet inte riktigt hur man reagerar om man tagit Tramadol dagen innan och Sub dagen efter, tror inte det ska vara några problem egentligen. Kanske hade krockat om det vore tvärtom (dvs sub först och tram sen, rätta mig någon om jag har här)

För övrigt tycker jag du inte ska inta några mer droger Spara på dom, och rök lite hasch eller gräs om du har. Det boostar Opi-ruset lite tycker jag

Hur länge sitter Sub i kroppen? Har också en sandoz, provade 1mg förra veckan och blandade med lite Tapentadol. Funkade utmärkt även om jag inte alls får effekt på sub (kräver nog mer för mig).

Blev lite sugen nu, men nu har jag 2mg klonazepam utan tollerans samt 1 cider och 1 öl i kroppen och kört tapentadol i 2 dagar i rad. Kanske bättre att spara?
Citera
2018-11-11, 18:49
Medlem
AndersEklunds avatar
Har en fråga angående Subutex och tramadol. Har nyss skaffat en sub 8a och vill dra en lina nu, men på tram, om jag tar de sent, några timmar innan läggdags, så sover jag inte under natten utan sover mest i dvala, dvs ingen djupsömn och därmed trött som fan dagen efter.

Men med Subutex, har det samma egenskaper eller komma jag sova bra och inte i dvala av en liten lina?
Har ingen tolerans alls mot sub men däremot tolerans för tramadadol har jag rätt bra tolerans.
Citera
2018-11-11, 18:59
Medlem
Yo! Har precis kommit över Buprenorphine Glenmark 20mg/h depotplåster. Har sökt runt en del men kommer inte direkt fram till något visentligt alls igentligen imo.

Hur är bästa sätt att konsumera dom för ett så bra rus som möjligt ? Vill ej slösa på dom då jag har köpt dom i brist på vanliga båtar förtillfället. Vet att man ska ta av det "klibbiga" och snusa etc, men är det bästa sättet ? Har sätt folk skriva om rektal även, absolut inte jättelockande men you got to do what you got to.... Skall jag då bara stoppa upp geggan ifrån plåstret som det är eller ska man göra någon lösning eller hur ska jag gå tillväga? Snabba svar uppskattas! Börjar må sämre o sämre så vill ha mig ett rus fortast möjligt.

Tack så mycket på förhand! Mvh
Citera
2018-11-11, 19:48
Medlem
yournotlikemes avatar
Ååååh! Jag vill vara i detta för evigt. Buprenorfin+ Lyrica + Lorazepam och Cannabis. Jag tror inte man kan må bättre än såhär

Berätta gärna om era favoriter att blanda med BUP?
Citera
2018-11-12, 10:42
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suzol
Hur länge sitter Sub i kroppen? Har också en sandoz, provade 1mg förra veckan och blandade med lite Tapentadol. Funkade utmärkt även om jag inte alls får effekt på sub (kräver nog mer för mig).

Blev lite sugen nu, men nu har jag 2mg klonazepam utan tollerans samt 1 cider och 1 öl i kroppen och kört tapentadol i 2 dagar i rad. Kanske bättre att spara?
Ursäktar sent svar, kom nyss hem. Buprenorfin har tråkigt nog en rätt lång halveringstid som ligger på 37 timmar, och det kan stanna i systemet upp till 8 dagar (fast det är väldigt individuellt). Jag säger "tråkigt nog" därför att Buprenorfin "blockerar", eller "krockar" med andra opiater och opioider. Det är det som är lite tråkigt med Sub, man bör vänta minst 24 timmar (vilket jag dock ser som slöseri), helst 3 dagar innan man intar någon annan opiat/opioid om man nu vill uppnå schysst effekt.

Vanligtvis räcker det med 10 mg oxikodon för att jag ska bli mysig och go. Så jag som gått på Sub dagligen i cirka 4-5 månader, som tar 1 mg per dag nu enbart för att hålla mig frisk, får inget rus om jag nu skulle t.ex. slänga i mig 10-15 mg Oxy, 12-13 timmar efter senaste intag av Sub.

Man får alltid det grymmaste ruset de första gångerna man intar Buprenorfin, speciellt den allra första gången, men sen efter en tid så avtar effekten, och kroppen börjar vänja sig med ämnet. Det går snabbt.

Men vill du uppleva ett schysst rus av sandoz Buprenorfin 8or så ska du bryta av en liten bit. Det krävs absolut inte mycket de första gångerna. Sen krossar du biten så mycket du kan, pulverisera skiten Jag brukar ta ett busskort eller liknande och lägga biten på ett fat, sen tar du kortet och placerar det över biten och trycker ner, skrapa sen av pulver resterna som finns kvar på kortet med en kniv och upprepa processen några gånger tills att det har blivit pulver av allt. Gör en lina av det och dra försiktigt upp det i snoken Vänta minst en timme innan du fyller på om du nu inte skulle känna dig nöjd Och som vanligt, se upp med för mycket benso, alkohol eller andra gaba-droger i samband med opis. You're welcome kära jordekrigare.
Citera
2018-11-12, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Har en fråga angående Subutex och tramadol. Har nyss skaffat en sub 8a och vill dra en lina nu, men på tram, om jag tar de sent, några timmar innan läggdags, så sover jag inte under natten utan sover mest i dvala, dvs ingen djupsömn och därmed trött som fan dagen efter.

Men med Subutex, har det samma egenskaper eller komma jag sova bra och inte i dvala av en liten lina?
Har ingen tolerans alls mot sub men däremot tolerans för tramadadol har jag rätt bra tolerans.
Det där är individuellt, men min erfarenhet är att det är svårt att få ordentlig sömn på alla opi. Jag har hört vissa berätta att det gäller dem också, förutom på tex metadon (eller vilken opi som helst).

Kanske sent svar.
Citera
2018-11-13, 17:26
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Ååååh! Jag vill vara i detta för evigt. Buprenorfin+ Lyrica + Lorazepam och Cannabis. Jag tror inte man kan må bättre än såhär

Berätta gärna om era favoriter att blanda med BUP?

Ikväll ska jag blanda Buprenorfin med Lyrica och Alprazolam. Nästan identiskt med din blandning Bara Cannabis som fattas... det skulle sitta jävligt fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in