2018-11-10, 20:10
Medlem
NiccoJs avatar
Ränderna går aldrig ur tigern o ziegenarblodet går aldrig ur tattaren.
Citera
2018-11-10, 21:22
Medlem
Bronixs avatar
Orka lägga ner en massa resurser på honom för att han snor för 60 kr?

Ärligt talat alltså bara att skriva ut domen kostar mer.

Pissa ner er jävla äckel stat .
Citera
2018-11-10, 22:15
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Tzatziki alltså. Så gick det med den karriären alltså.

Någon som vet vad han sysslat med de senaste åren; då han enligt förhören inte har en enda krona.

Snacka om tragiskt livsöde - från hyllad barnskådis till utfattig.

De flesta barnskådisar blir väl egentligen ingenting när de växer upp.

Kollade in hans filmfacit. Han ska tydligen ha spelat in en film som kommer ut nästa år. Förmodligen en ganska liten roll.
https://www.imdb.com/name/nm0369475/
Citera
2018-11-10, 23:09
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronix
Orka lägga ner en massa resurser på honom för att han snor för 60 kr?

Ärligt talat alltså bara att skriva ut domen kostar mer.

Pissa ner er jävla äckel stat .
Han snattade inte bara.
Citera
2018-11-10, 23:29
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVigilanten
Nej det bästa vore att låta alla som snattar och snor under hundralappen undgå straff. Det skulle rädda samhället.

Håll du käften äckelhorunge.
Det bästa vore att uppfostra barn, lära dem rätt och fel. Sedan beror det ju på vilket samhälle man vill deltaga i, zigenare, tattare, eller samhällsbyggande hederligt hyggligt folk. Jag tror du är en liten snattare och det är så långt du kunde komma i karriärslivet.
Citera
2018-11-11, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av per-albin
Jag lägger min röst på Thorsten Flinck, han är båda knarkare och genial skådespelare men även en psykfall som inte får så många jobb längre.

Han turnerar väl med sin teater "Doktor Glas" för fullt? Och han har väl också varit regissör på senare tid?

Tror att han har mer pengar än vad folk tror.
Citera
2018-11-11, 01:17
Medlem
Han är alltså för fin för ett vanligt jobb på Ica, posten eller något lager?
Eller är han inte kvalificerad för dessa ens?
Citera
2018-11-11, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se.raks

Nu till TS:
Tänkte först på Tsatsiki - Samuel Haus, som är aktuell i Kungen av Atlantis. Men då kanske rubriken hade varit "känd barnskådespelare"

Datum domslut:
2018-11-07

Vafan. Jävla lexbase..Får inte deras databas filerna samma sekund som ärendet är klart?
Efter misstanke så köpte jag hans info i torsdags (8/11), som till min besvikelse och felgissning endast innehöll en misshandel från 2017.

Citat:
Ursprungligen postat av Krukkula
Han turnerar väl med sin teater "Doktor Glas" för fullt? Och han har väl också varit regissör på senare tid?
Doktor Glas spelade han våren 2018. Han är aktuell med nytt våren 2019. Pengar har han nog inte så gott om känns det som. Men man vet aldrig
Senast redigerad av se.raks 2018-11-11 kl. 02:30.
Citera
2018-11-11, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Japp och innan dess bara en massa kortfilmer bortsett från en film 2013 och två filmer efter Tsatsiki-filmerna.

Sedan finns det såklart massa andra jobb som skådespelare, men med tanke på att han har stödboende så har han nog det inte så bra.
Citera
2018-11-11, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Sedan finns det såklart massa andra jobb som skådespelare, men med tanke på att han har stödboende så har han nog det inte så bra.

Segt att höra ;/ Träffade honom på peace and love för ca 10 år sedan. Min polare skrek ”tsatsiki!!” Så gick han fram till oss. Trodde han skulle bli arg pga min polares skrikiga humor men han var trevlig
Citera
2018-11-11, 12:25
Bannlyst
Samuel har stökat i flera år, förvånar mig inte det minsta.
Citera
2018-11-11, 14:52
Medlem
I den här numera avpublicerade artikeln från 2014 i den kristna tidningen Dagen berättar Samuel om hur han blev frälst 2011 och att Gud förvandlat hans liv. https://web.archive.org/web/20140626...drat-mitt-liv/

Vi får hoppas att Gud hittar honom igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in