2011-03-16, 22:25
Medlem
Någon som har något smaskigt skvaller om Samuel Haus? För er som inte vet är det han som spelar Tzatsiki i filmerna om Tzatsiki. Han har även spelat i "I taket lyser stjärnorna" och "Orion".

Jag har hört en del rykten om honom, bland annat att han är väldigt kort, röker på och raggar på allt och alla. Är det någon som kan stödja dessa rykten med fakta? Låt oss snacka lite skit.
Citera
2011-03-16, 22:30
Medlem
Magic-Karpets avatar
http://www.effin.se/samuel/
Citera
2011-03-16, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magic-Karpet
http://www.effin.se/samuel/

Har svårt att tro att han själv skulle stödja dessa rykten? Men tack ändå!
Citera
2011-03-17, 00:09
Medlem
Nänujävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterparker92
Jag har hört en del rykten om honom, bland annat att han är väldigt kort...
Åh fan! Är det verkligen sant? Borde kanske tipsa Aftonbladet. De bör betala riktigt bra för ett sådant fantastiskt scoop.
Citera
2011-03-17, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nänujävlar
Åh fan! Är det verkligen sant? Borde kanske tipsa Aftonbladet. De bör betala riktigt bra för ett sådant fantastiskt scoop.

Lugna dig herr ironi. Jag tycker att det vore intressant att veta HUR lång han är eftersom jag själv bara är 167 cm lång. Eller kort kanske man ska säga.
Citera
2011-03-17, 23:05
Medlem
haha just ja! hade glömt att jag skulle kolla hur han såg ut nu...
satt i väntrummet på cityakuten förra måndagen (7/3) och då var det en kille där med en tjej, och jag funderade på om det var han, och nu när jag ser bilder på honom så är jag nog rätt säker på att det var han.
verkade iallafall som att det var tjejen som skulle till läkaren och att han var med som sällskap, såg ut som om dom var ett par oxå.

inte nåt skvaller direkt... men ändå
Citera
2011-05-28, 17:51
Medlem
Han har hookat med en rätt stor (rätt många år yngre än han själv) bloggare. Såg dom handhållandes och kyssandes i London i feb/mars. Han är kort. Mer vet jag inte.
Citera
2012-12-31, 06:38
Medlem
knarkapas avatar
Han är en av dom mest äckliga översittarna jag någonsin stött på tror att han är nått bara för han var barnskådis! kollar snett och pratar illa om fel folk! han har fått en del stryk under krog besök på grund av sitt beteende! även om jag inte rört han själv har jag sätt att han fått några snytingar genom åren. vet dock inte hur han har vart dom senaste 2 åren men förut var han ara en äcklig översittare som jiddrade med fel folk
Citera
2014-03-28, 01:37
Medlem
SIAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkapa
Han är en av dom mest äckliga översittarna jag någonsin stött på tror att han är nått bara för han var barnskådis! kollar snett och pratar illa om fel folk! han har fått en del stryk under krog besök på grund av sitt beteende! även om jag inte rört han själv har jag sätt att han fått några snytingar genom åren. vet dock inte hur han har vart dom senaste 2 åren men förut var han ara en äcklig översittare som jiddrade med fel folk
Japp, kan bara hålla med. Har själv aldrig pratat direkt med människan men har en del bekanta o polare som haft med han att göra och jag kan bara bekräfta. Liten kille med stor käft som gärna skryter med att han är skådis.
Citera
2014-03-28, 01:38
Medlem
SIAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterparker92
Lugna dig herr ironi. Jag tycker att det vore intressant att veta HUR lång han är eftersom jag själv bara är 167 cm lång. Eller kort kanske man ska säga.
Han är väl typ 1:50? Brukar få spela barn i filmer trots att han är ca 25
Citera
2014-08-22, 01:02
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Relativt ny artikel. Den förre detta barnskådespelaren verkar ha hamnat i samma sits som för så många andra som slår igenom som barn för att sen hamna i skymundan

http://m.dagen.se/vardag/gud-har-forandrat-mitt-liv/
Senast redigerad av UsamaBinNorrland 2014-08-22 kl. 01:25.
Citera
2018-11-08, 19:36
Medlem
Sleipner08s avatar
Skådespelare snattade frukt, godis och bullar – böter, Aftonbladet 8/11 -18

Vem är det som haft fingrarna i syltburken?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...oms-till-boter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in