Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Om hon gick mot Sävast är Lejonbacksvägen bästa vägen.
Varför skulle hon gå hela vägen till Sävast? Det skulle väl ta 1-2 timmar att gå hela den vägen. Dessutom sent på kvällen långt ifrån lägenheter, villor och sådant. Verkar inte ha varit en smart tjej om det skulle vara så.
Som jag minns det bodde hon hos sin mamma. När jag sökte på hennes mammas namn för flera år sedan när det här brottet var aktuellt, så bodde hon på Ugglegatan inne i Boden. Minns jag fel?
Bodde V. Bangsuan själv inne i Boden och hennes mamma och styvpappa i villa i Sävast?
-
Jag minns inte alla som pratat om likblod och icke likblod och huruvida hon varit i bakluckan vid liv eller inte och vad hunden markerade på eller inte markerade på. Jag menar bara på att bara för att hunden inte markerar för likstank någonstans, så betyder ju inte det att hon inte kan ha legat där, fast vid liv eller död men innan någon likstank kunnat börja få fäste, och att det därför inte bevisar på att hon inte kan ha legat i backluckan.
-
Skulle karatemannen ha orkat bära en torso på 33kg? Kommer denna siffra från FUP? Det låter som väldigt mycket. Styckmord sker väl titt som tätt över hela världen, där förövarna inte alltid är muskelknuttar som orkar kånka på 33kg, så vore väl inte helt omöjligt för Kristoffer att kunna göra det också.