Citat:
Att säga jag har en större knapp är bara nonsens, och det är ungefär det vi fått på Nordkorea och trumpen.Jaha. Någon annan var president i våras och förra året.
Jaha. Någon annan var president i våras och förra året.
"Man" gav upp den. Partiet eller Trump? Du har inte riktigt koll på vad du själv vill säga.
Se vad exakt? Jag förutspådde att du inte kunde förklara vad du menade med "fascism". Och du kan uppenbarligen inte.
Då får vi se hur långt det räcker.
Med det sagt så gillar jag faktiskt hur du återkommer med "historieböckerna". Det visar på ett bra sätt på vilket totalt genomruttet etablissemang västvärlden har. Allt måste rökas ut. Varenda liten råtta på varje historiedepartmentet på varje universitet. Varje person som köper in sådana "historieböcker" för skattepengar måste konfronteras personligen. Det räcker inte att besegra Hillary i ett val.
Jaha. Någon annan var president i våras och förra året.
"Man" gav upp den. Partiet eller Trump? Du har inte riktigt koll på vad du själv vill säga.
Se vad exakt? Jag förutspådde att du inte kunde förklara vad du menade med "fascism". Och du kan uppenbarligen inte.
Då får vi se hur långt det räcker.
Med det sagt så gillar jag faktiskt hur du återkommer med "historieböckerna". Det visar på ett bra sätt på vilket totalt genomruttet etablissemang västvärlden har. Allt måste rökas ut. Varenda liten råtta på varje historiedepartmentet på varje universitet. Varje person som köper in sådana "historieböcker" för skattepengar måste konfronteras personligen. Det räcker inte att besegra Hillary i ett val.
Men kanske trumpen vill gå till val 2020 med sina fantastiska framgångar i Nordkorea, men vad har han gjort mer än ropa jag har större knapp.
Man måste arbeta, annars kan man inte ta någon ära alls.
Ser du upprepar samma mening igen, saken är att trumpen har bara gjort en liten del av ekonomin.
Det finns liksom inget mer och säga där, men förstår ni rassar är ledsna att en nigger har gjort ett bra jobb före trumpen.
Detta kommer också återfinnas i historieböckerna.
Ja, man valde permanenta skattesänkningar till de som inte ens är i behov av pengar.
Och till murens nackdel.
Och till den permanenta skattesänkningen lånade man till.
Så muren gav man upp med det "beslutet".
Jag tänker inte övertyga en fascist att fascism inte är på G, det är ju liksom fascistens huvudsyfte och göra det i lönndom.
Men det börjar bli klarare och klarare att fascism är vad som de vandrar emot i administrationen.
Och speciellt tydligt nu när man håller på med journalister, det är ett tydligt tecken.
Som president ska man kritiseras, men som fascist vill man inte detta.
Och det har trumpen med all tydlighet visat, och detta kommer bli en sak till 2020, fast jag tror inte man tar det till kärnan(men det återstår och se(Det kan även vara en diktator trumpen vill vara också, för sällan man ser en ledare med en sån jävla fascination av fascister och diktatorer som trumpen har)).
Vad du inte förstår märker jag, och det är att fakta komerm skrivas i historieböckerna.
Och enda som kan stoppa detta är att USA blir en strikt fasciststat eller diktatur.
Det är först då man kan kontrollera fakta och med våld troligtvis.
Iran har man faktiskt inte gjort nått, det är bara luft ifrån trumpen, då de ville tydligen ge upp kontrollerna.
Iran är bara en inrikespolitiks bricka.
Ja, jag gillar också historien i såna här fall, för det kommer förminska er till lögnare i en hel del fall.
men jag förstår att svart och vitt är förvänta här.
Vad det är för skattepengar du pratar om har jag inte en susning om, men det påverkar dock inte historieböckerna skrivande och om bondfångaren som intog vitahuset och tog med sina kriminella avskum med sig(Vilket man håller på och fortsätta bevisa, och här har vi en riktig markör för fascism och det är att lägga ned Mueller).
Citat:
Obama sparkat ut mest invandrare av dom alla, och vad var det du sa nu igen.ÄVEN så är det på KLARA minussiffror och invandringen söderifrån.
Så vad var det du sa nu igen???