2018-11-09, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronblomma06
Då har du tyvärr tittat på fel person. Den jag har beskrivit är en person bosatt i Örebro. PJ är 46 år, har 2 barn, frånskild och hade ett stort intresse för LW. Det jag vill visa är att det finns våldsamma personer som rör sig runt henne.

Din tidigare fråga om vad som har varit osanningar är krånglig att svara på. Kommer istället att tala om fakta fel from nu när de dyker upp.

Varför bytte LW lås på dörren, lämnade inte SD tillbaka den nyckel han hade?
Citera
2018-11-09, 12:54
Medlem
Citat:
Då har du tyvärr tittat på fel person. Den jag har beskrivit är en person bosatt i Örebro. PJ är 46 år, har 2 barn, frånskild och hade ett stort intresse för LW. Det jag vill visa är att det finns våldsamma personer som rör sig runt henne.

Din tidigare fråga om vad som har varit osanningar är krånglig att svara på. Kommer istället att tala om fakta fel from nu när de dyker upp.

Den person du nämner har antagligen inte ett våldsamt förflutet vilket MGM har. Det är en markant skillnad. Vad vet du om vem som knuffade först på eventet, när referaten går isär?
Citera
2018-11-09, 12:59
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:

Jo men att bråka med någon på ett stort event med massor av vittnen känns inte som någon mördare direkt utan snarare någon som är frustrerad över att en misstänkt mördare går fri.

Det känns betydligt mer som våld när man ger sig på kvinnor och i synnerhet när inga vittnen finns att tillgå.

Vad skulle dessa hot bestå av?

Vem har blivit hotad?

Vad jag har förstått så tyder det mesta på att folk känner sig illa till mods av SD när han dyker upp som gubben i lådan oanmäld till diverse event.

Tror du SD kommer att dyka upp vid eventet i Örebro?
Citera
2018-11-09, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Ja det kan man räkna ut med röven. Den personen finns i tråden och har dikterat händelseförloppet för tidningen. Han hatar SD otroligt mycket. SJUKT mycket. Som du säger är han svartsjuk på Stefan. Man kan inte hata nån så obeskrivligt mycket annars. Svartsjuka föder vitglödgat hat hos vissa. Så polisen bör kolla upp den person på eventet i 50-årsåldern som hoppade på Stefan. Där har ni mördaren.

Polisen har ju gått ut med att de redan har den de anser är mördaren?
Citera
2018-11-09, 13:26
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Den person du nämner har antagligen inte ett våldsamt förflutet vilket MGM har. Det är en markant skillnad. Vad vet du om vem som knuffade först på eventet, när referaten går isär?

Det kan knappast skada att undersöka denna man. Han uppvisar ett labilt impulsstyrt aggressivt beteende, om det som hände i Sundsvall stämmer.
Citera
2018-11-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det kan knappast skada att undersöka denna man. Han uppvisar ett labilt impulsstyrt aggressivt beteende, om det som hände i Sundsvall stämmer.

Var du i Sundsvall och såg händelsen?
Vi har flera vittnesuppgifter som går isär rätt markant.
Bla vittnesmålet i Na vs kaninen.
Citera
2018-11-09, 13:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Hur vet du att han inte redan är hörd och avförd?
Citera
2018-11-09, 13:37
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hur vet du att han inte redan är hörd och avförd?

Om han inte redan är hörd och helt avförd givetvis. Det förutsätter jag att man förstår.

Men det är inte säkert att man undersökt alla i LW:s umgängeskrets från topp till tå, när man redan har en misstänkt.
Senast redigerad av Rosamund 2018-11-09 kl. 13:40.
Citera
2018-11-09, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Varför bytte LW lås på dörren, lämnade inte SD tillbaka den nyckel han hade?

Hon bytte lås för att det var smidigt att ha lås utan nyckel vilket uppskattades av barnen.
Citera
2018-11-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena

SDs vänner borde väl gärna vilja berätta om SDs trevliga normala förflutna om inte annat? Men det är mycket tyst om allt kring honom innan Örebro.

SD var en mycket omtyckt och engagerad person i Västerås. En ganska vanlig kille.
Citera
2018-11-09, 13:56
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Hon bytte lås för att det var smidigt att ha lås utan nyckel vilket uppskattades av barnen.

Är detta förstahandsuppgifter? Har LW själv berättat det? När sade hon det? Och i vilket sammanhang berättade hon det?
Citera
2018-11-09, 13:57
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
SD var en mycket omtyckt och engagerad person i Västerås. En ganska vanlig kille.

Engagerad, på vilket sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in