2017-02-28, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av THRILLHO-
Jag insåg detta när jag såg denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=zgrwQA-qM54

-Är det sjukt att värdera sin egen familj framför främmande människor?

-Ja det är sjukt, det är jävligt sjukt.

Ja, den videon har jag också sett. Läskig människa. Totalt hjärntvättad.
2018-09-20, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THRILLHO-
Jag insåg detta när jag såg denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=zgrwQA-qM54

-Är det sjukt att värdera sin egen familj framför främmande människor?

-Ja det är sjukt, det är jävligt sjukt.

Finns det någon mirror på den videon, den är borta från YouTube nu.
2018-11-08, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kreptoman
Finns det någon mirror på den videon, den är borta från YouTube nu.

https://youtu.be/yE9Mg_8AwEU
2018-11-09, 02:14
Medlem
M_A_Rs avatar
Stig Wallin är vad man på anglosaxiskt nyspråk kallar 'cuck'. Cuck är ursprungligen en förkortning för cuckold, dvs en man som låter andra män spänna på hans hustru, men används numera som allmänt skällsord för omanliga män. Hans dotter var en idiot, liksom han själv. När hans dotter blev mördad av negern var tanken säkert att hedra hennes minne genom att engagera sig i den idioti som hans dotter brann (och dog) för. Han kände sin dotter väl och det är högst troligt att hon hade uppskattat pappans initiativ, om hennes spöke hade kunnat tala. Hade någon mördat min dotter hade jag inte längre nöjt mig med att gnälla på FB, jag hade dödat aset. Punkt.

Hade min dotter sällskapat med en neger hade jag förstås gjort allt i min makt för att få slut på en sådan osund relation, till skillnad från Stig. Jag är stark motståndare till sodomi. Ger man sina barn en rasmedveten uppfostran från första början minskar sannolikheten att de ska drabbas av PK-viruset och ägna sig åt sex med rasfrämlingar. Hade Sara fått en sådan uppfostran hade hon sannolikt levt idag.
2018-11-09, 02:22
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien

Det är humoristiskt att skaparen av en antirasistorganisation blir tillsammans; och sedan mördad av samma afrikanska flykting.

Det kallas Karma.
2018-11-09, 02:35
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Det kallas Karma.

Ja, jag kan ju inte precis påstå att jag gråter över dessa kvinnor, som mördas av utlänningar när de själva frivilligt gett sig in med dem...

Kommer ihåg ett annat fall: mordet på 16-åriga Beatrice Fredrixon i Västerås. Hon som mördades av en irakier, för att dom trodde att hon var med barn, och hon vägrade göra abort. (Sedan visade obduktionen att hon inte ens varit med barn...) Det viktigaste för hennes mamma, var att tala ut i tidningarna om att de (föräldrarna) lärt dottern att inte värdera människor efter ras och nationalitet. Det var så fruktansvärt korkat! Om de hade lärt henne att inte ligga med negrer och sandnegrer, så hade hon ju levt idag. Men det verkade vara av underordnad betydelse?
2018-11-09, 02:41
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4ver1ck
Jag har inte tänkt ge mikg in i en diskussion i huruvida det var bättre förr, har verkligen inte den fakta som krävs för det. Men jag vet med hundra procents säkerhet att även om alla invandrare försvinner ur landet så kommer grova brott fortfarande begås, kanske i mindre grad men ändå. Tänker framförallt på sådana stolta arier såsom Juha Vallakalja (stavning?) och Niklas Lindgren.

Sant. Men nu är det så, att med sundare personer vid makten så blir det inte bara färre invandrare. Det innebär också betydligt hårdare straff för inhemska grova brottslingar, så att dessa inte kan fortsätta begå illdåd mot oskyldiga människor. Vidare så innebär ett mer rasmedvetet styre att man från samhällets sida aktivt strävar efter att förädla folkmaterialet, så att inte odugliga människor tillåts föröka sig hur som helst.
2018-11-09, 02:50
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, jag kan ju inte precis påstå att jag gråter över dessa kvinnor, som mördas av utlänningar när de själva frivilligt gett sig in med dem...

Kommer ihåg ett annat fall: mordet på 16-åriga Beatrice Fredrixon i Västerås. Hon som mördades av en irakier, för att dom trodde att hon var med barn, och hon vägrade göra abort. (Sedan visade obduktionen att hon inte ens varit med barn...) Det viktigaste för hennes mamma, var att tala ut i tidningarna om att de (föräldrarna) lärt dottern att inte värdera människor efter ras och nationalitet. Det var så fruktansvärt korkat! Om de hade lärt henne att inte ligga med negrer och sandnegrer, så hade hon ju levt idag. Men det verkade vara av underordnad betydelse?

Dumskallarna och de svagsinta dör ut. De starka och de som har något innanför pannbenet klarar sig. Det är Naturens lag. Good riddance to bad rubbish, som anglofilerna uttrycker det.
2018-11-09, 06:50
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
Jag gillar berättelsen om Stig Wallin.

Man kan hånskratta åt honom och hans dotter och tänka "där fick de så de teg".

En bra berättelse för den som tror att det finns en framtid i att vara politiskt korrekt. Då kan man hänvisa till Stig Wallin och låta personen reflektera över hur det gick för honom.
2018-11-09, 07:08
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvetsarnFromHell
Jag gillar berättelsen om Stig Wallin.

Man kan hånskratta åt honom och hans dotter och tänka "där fick de så de teg".

En bra berättelse för den som tror att det finns en framtid i att vara politiskt korrekt. Då kan man hänvisa till Stig Wallin och låta personen reflektera över hur det gick för honom.

Med dagens penningkåta människor så skulle de nog tycka att "det gick ju bra för Stig Wallin" välavlönad av Staten för 5i12rörelsen och Centrum mot Rasism.

Tror man ska hänvisa även till
Amy Biehl
https://en.wikipedia.org/wiki/Amy_Biehl
som är ett riktigt sjukt fall, där föräldrarna glatt hejar på Sydafrikanska negrer som mördat deras dotter efter att den rasistiska negerstaten Sydafrika benådat mördarna... typ "tack för att ni mördade vår dotter, vi är mycket tacksamma, hon var en sån börda för oss".

Så här sa Amy Biehls pappa:
"The most important vehicle of reconciliation is open and honest dialogue... we are here to reconcile a human life [that] was taken without an opportunity for dialogue. When we are finished with this process we must move forward with linked arms."
Sinnessjuk pappa.

Precis som Stig Wallin.

Sen har vi psykfallet Pippa Bacca:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pippa_Bacca

alla vänsterblivna som försvarar importen av dessa barbarer påminner starkt om dessa 3 personer.

Finns även ett Israeliskt fall, där föräldrarna är så kallade Libtards där en dotter mördas av "palestinier" där föräldrarna tackar mördaren/mördarna (minns inte om det var en eller flera mördare).
Ingen naturlig affektion eller kärlek där inte. Perverterat så det förslår.
2018-11-09, 07:25
Medlem
TraXzmans avatar
Globalister och kaosfolk som Stig Wallin är det främsta hotet mot demokratin för dom ser inte verkligheten. Det spelar ingen roll för dem vilka som bor i Sverige och till vilka villkor eller krav som ställs på dem som invanderar - invandrar hit. Dom står med öppna armar att ta emot vad som helst och acceptera deras krav oavsett krav som dom alldrig förtjänat eller arbetat ihop och vi ska betala för det utan nån som helst återbetalning eller vedergällning.

Stig Wallin är en total invandringskåt slav
2018-11-09, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Stig Wallin är vad man på anglosaxiskt nyspråk kallar 'cuck'. Cuck är ursprungligen en förkortning för cuckold, dvs en man som låter andra män spänna på hans hustru, men används numera som allmänt skällsord för omanliga män. Hans dotter var en idiot, liksom han själv. När hans dotter blev mördad av negern var tanken säkert att hedra hennes minne genom att engagera sig i den idioti som hans dotter brann (och dog) för. Han kände sin dotter väl och det är högst troligt att hon hade uppskattat pappans initiativ, om hennes spöke hade kunnat tala. Hade någon mördat min dotter hade jag inte längre nöjt mig med att gnälla på FB, jag hade dödat aset. Punkt.

Hade min dotter sällskapat med en neger hade jag förstås gjort allt i min makt för att få slut på en sådan osund relation, till skillnad från Stig. Jag är stark motståndare till sodomi. Ger man sina barn en rasmedveten uppfostran från första början minskar sannolikheten att de ska drabbas av PK-viruset och ägna sig åt sex med rasfrämlingar. Hade Sara fått en sådan uppfostran hade hon sannolikt levt idag.

Du låter för snäll och mjuk här. Om jag hade haft en dotter och hon idkat tidelag med en rasfrämling, så hade hon stötts ut permanent ur familjen/släkten och betraktats som skadat gods. Hon skulle själv då bli en rasfrämling som ingen vill ha att göra med längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in