Har jag fel eller tänker jag rätt? Det där att begära extra granskning av skattedeklarationer bara för att man är politiska motståndare? Jag tycker det är helsjukt och som jag ser det i Svenska förhållanden är det väl Skatteverket som bestämmer vem och vad som skall granskas.
Skall då i USA alla personers deklarationer i Representanthuset och Senaten granskas extra noga eller what the fuck vad är det man vill ha.
På mig låter det bara som om man vill ställa till största möjliga oreda och inte låta politikerna sköta sina verkliga uppgifter. Ja dom skall granskas---där är jag med---men då skall ALLA granskas i lika hög grad och inte bara dom som anses "onda"...
Jag tror att Republikanerna har framtiden för Demokraterna är för splittrade med så mycket MÅNGFALD och man kommer inte att kunna göra alla nöjda i denna MÅNGFALD. Den som kommer efter Trumpeten blir också en man av format men som är smidigare än Trumpeten. Här behövs balls helt enkelt för att klara uppgiften. Hmmm men Margreth Thatcher hade inte balls....

....men var stark ändå.