2018-11-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Antagligen har du vart för lite het på gröten och gottat dig lite för mycket i hat då Marcelo har blockat dig på IG då den finns kvar.

Aha lite kul dock med tanke på att jag bara skrev att han raderade kommentarer
Citera
2018-11-07, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
Haha så jävla klockrent att Lucas avslöjade finalen i Studio Paradise. Haha ansiktsuttrycket på Rebecka när han outar vinnarna. Produktionen borde förstå att han är så dum så han inte bör få vara med. "Dom (Genri och Erica) förtjänade att vinna lika mycket som jag".
Jag tyckte att det kändes som ett genuint svar på att Genri var lika mycket värd vinnare som han själv, inte just att han vann.
Citera
2018-11-07, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Vet inte varför men jag håller på Erica. Kall och hård. Något som tilltalar mig antar jag

Vilken megablunder av Mos. blev hyfsat stelt ett tag. Tyckte ändå Jennifer tog det rätt bra

Erika har varit totalt anonym. Iskall person. Vinner hon så är det en katastrof för programmet.

Ger signaler om att den som bidrar minst, är minst underhållande..har väldigt stor chans att vinna hela skiten.
Citera
2018-11-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merci69
Erika har varit totalt anonym. Iskall person. Vinner hon så är det en katastrof för programmet.

Ger signaler om att den som bidrar minst, är minst underhållande..har väldigt stor chans att vinna hela skiten.
Gissar på att Erika lider av lätt autism,eller Aspergers ,känslokall svårläst och ingen empati för andra människor.
Citera
2018-11-07, 17:30
Medlem
Hunden007s avatar
jag bryr mig inte vem som vinner bara kulan släpps orka lyckliga slut.
Citera
2018-11-07, 17:45
Medlem
Zlatan.s avatar
Ang. kulcermonin

Citera
2018-11-07, 18:44
Bannlyst
Kan inte säga att jag engagerar mig så mycket i PH men man kan missa en del program utan att ha tappat tråden ändå.

Rebeckas intrång har gjort programmet intressant. Hon är en smart tjej med rätt egenskaper för programmet. Ganska tuff attityd men ändå känslig.

Hon har verkligen rört om i grytan. Med syrran har hon tagit plats på ett positivt sätt.

Nina och Marcelo är så härligt bittra förlorare som gör att det är riktigt underhållande.

Wille kommer in som lägst i näringskedjan till att ha kommit en bra bit upp. Med sin fläskiga kropp och sin bortskämda bratattityd tycker jag han har varit ganska rolig. Tagit plats.

Genri går in och visar att ryssar kan vara hur iskalla och manipulerande som helst. En charmör som visar sig vara ett riktigt svin..i spelet😉

Arvid visar också vara ett riktigt praktarsel därinne vilket är underhållande.

Mos har varit en kall taktiker..MEN missbedömer totalt igår. Mos tror att alla emot sin partner men han inte räknat..inte gjort hemläxan..Wille, Rebecka, Mendes(?) röstar på Jennifer/ Mos. Sedan har han själv samlat ihop en del röster. Total missbedömning.

En bra omgång av PH med mycket känslor inblandade. Mycket rivalitet bland deltagarna.
Citera
2018-11-07, 18:58
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Gissar på att Erika lider av lätt autism,eller Aspergers ,känslokall svårläst och ingen empati för andra människor.

Imponerande av dig att ställa diagnos via ett regisserat tv-program. Bara för att hon är ovanligt normal behöver hon inte vara sjuk. Produktionen har valt att rikta allt mot Lukas och hennes avståndstagande. Inget man kan styra som deltagare.
Citera
2018-11-07, 19:00
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Ang. kulcermonin

Återstår att se om det är sant eller inte.. alla tidigare "spoilers" har visat varit fel.
Jävla kul om det är så dock.
Citera
2018-11-07, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Imponerande av dig att ställa diagnos via ett regisserat tv-program. Bara för att hon är ovanligt normal behöver hon inte vara sjuk. Produktionen har valt att rikta allt mot Lukas och hennes avståndstagande. Inget man kan styra som deltagare.

Hon har svarta att skratta, svårt att visa känslor, ej empatisk. Väldigt kall. Beräknande. Inte det minsta underhållande. Urtråkig.

Tycker inte en sådan person ens skall ha möjlighet att nå finalen.
Citera
2018-11-07, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Återstår att se om det är sant eller inte.. alla tidigare "spoilers" har visat varit fel.
Jävla kul om det är så dock.

Kommer aldrig att hända.
Citera
2018-11-07, 19:34
Medlem
PingPongZongs avatar
Så Lukas kommer INTE att vinna. Där har vi förklaringen till hans snabbmakaroner diet. Han visste inte att bacon är kött. Är garanterat så att han inte vet att även fisk är kött. Han äter ju en del köttbullar sägs det. Men tror inte hans köttbullar är fiskbullar. För han är en de som tror fisk inte är kött. Men fiskbullar ÄR köttbullar det med.

Och en sak till folk inte fattar. Kyckling, ja det är kött det med. Kan göra köttbullar med kyckling. Kycklingfärs har jag gjort köttbullar av. Det gjorde jag för att jävlas med en idiot som inte äter kött. Är en som försöker vara märkvärdig. Vegeterian med äter kyckling, och jävligt mkt kyckling. Han är en jävla kyckling.

https://www.youtube.com/watch?v=c0ok6di1-2o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in