2018-11-03, 14:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no1besserwisser
Om det är de som åker ut på måndag, hur kan någon annan spoila att de vinner?

För att folk bara hittar på. Man ska inte lita alltför mycket på spoilers på Flashback.
Citera
2018-11-03, 14:43
Medlem
Hoppas verkligen Wille vinner, bäst personlighet och roligast i rutan. Hoppas han vinner med Jennifer eller Rebecka. Tyvärr är det som ni säger mycket som talar för att Lucas vinner, han ses som för snäll så ingen kör ut han innan de är två par kvar och då blir det röstning om finalparet där han vinner mot alla förutom kanske Mos. Har svårt att se att han skulle kasta kulan dock, vilket vore lite plåster på såren om Holm kastade kulan så Lucas börjar böla igen.
Citera
2018-11-03, 14:46
Medlem
Bara jag som älskade twisten i Jeppes säsong? Där när han i slutet offrade Paow för en finalplats. Sånt moment hoppas jag sker, där det händer nån överraskning som när Arvid körde ut Bettina. Även om man kunde se på klippningen när Genri gick före att Arvid skulle göra det.
Citera
2018-11-03, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Skillnaden är att varken Arvid, Stephanie, Mos eller Erika H åkte ut genom en parceremoni. Det gjorde däremot både Marcello och Nina. Sen tycker jag Mos har fått lite för många chanser över lag.

Arvid åkte första gången ut genom en parcermoni hurrudu

Stephanie likaså
Marcelo skickade ut henne.

Har vi sett samma program?
Citera
2018-11-03, 17:36
Medlem
OG-lovers avatar
Arvid är ju psykopat, såg att han fanns med på Lexbase också, någon som vet varför?
Citera
2018-11-03, 17:51
Medlem
Citera
2018-11-03, 19:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Arvid åkte första gången ut genom en parcermoni hurrudu

Stephanie likaså
Marcelo skickade ut henne.

Har vi sett samma program?

Ok, du hade rätt ang Arvid kom jag på nu. Dock inte Stephanie. Hon åkte ut efter att ha fått ett förgiftat äpple. Andra gången hon åkte ut var det genom en parceremoni.
Citera
2018-11-03, 19:44
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:

Kan det vara så bra?
Hoppas!
Citera
2018-11-04, 01:47
Medlem
Citat:
Ok, du hade rätt ang Arvid kom jag på nu. Dock inte Stephanie. Hon åkte ut efter att ha fått ett förgiftat äpple.Andra gången hon åkte ut var det genom en parceremoni.

Exakt, hon åkte ut på precis samma premisser som Nina och Marcelo.
Alltså hade jag rätt.
Citera
2018-11-04, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Arvid är ju psykopat, såg att han fanns med på Lexbase också, någon som vet varför?

Narkotikabrott för något år sedan. Kokain.

Arvid har säsongens största dubbelmoral. Blir extremt upprörd över att någon (Jennifer?) ljuger och skickar ut hans kamrat men drar han sig inte för att göra samma sak ett par gånger (Mos, Bettina) själv. Stolle.
Citera
2018-11-04, 03:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Exakt, hon åkte ut på precis samma premisser som Nina och Marcelo.
Alltså hade jag rätt.

Nej, du hade inte rätt. Första gången åkte hon ut på ett "oschysst sätt". Sedan fick hon komma tillbaka och åkte därefter ut genom en parceremoni. Efter det har hon inte fått komma tillbaka.
Citera
2018-11-04, 05:36
Medlem
Citat:
Nej, du hade inte rätt. Första gången åkte hon ut på ett "oschysst sätt". Sedan fick hon komma tillbaka och åkte därefter ut genom en parceremoni. Efter det har hon inte fått komma tillbaka.

"Skillnaden är att varken Arvid, Stephanie, Mos eller Erika H åkte ut genom en parceremoni. Det gjorde däremot både Marcello och Nina. Sen tycker jag Mos har fått lite för många chanser över lag."

Vi diskuterade alltså från början vilka som åkt ut genom parcermoni och vilka som inte gjort det. Att åka ut via en parcermoni andra gången man åker ut gills alltså inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in