2018-11-06, 23:29
Medlem
Rifter666s avatar
Vet inte varför men jag håller på Erica. Kall och hård. Något som tilltalar mig antar jag

Vilken megablunder av Mos. blev hyfsat stelt ett tag. Tyckte ändå Jennifer tog det rätt bra
Citera
2018-11-06, 23:30
Medlem
Jag fattar inte vad Genri sysslade med när han berättade för mos att mos borde räcka upp handen. Han hade ju haft större chans att lyckas med att räcka upp handen först om han inte hade berättat något för mos. Så det var ju inte ett dugg taktiskt spelat. Han hade ändå stått i final även om han inte hade berättat det där för Mos. Då kvittar det ju fullständigt hur sviken Jennifer är över Mos beslut.
Citera
2018-11-06, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Jag fattar inte vad Genri sysslade med när han berättade för mos att mos borde räcka upp handen. Han hade ju haft större chans att lyckas med att räcka upp handen först om han inte hade berättat något för mos. Så det var ju inte ett dugg taktiskt spelat. Han hade ändå stått i final även om han inte hade berättat det där för Mos. Då kvittar det ju fullständigt hur sviken Jennifer är över Mos beslut.
Han sa ju varför i programmet, han ville att Jennifer skulle ta Lukas för att han trodde att han större chans mot Lukas en Mos. Jävligt smart faktiskt. Lite risky dock ifall mos hade varit snabbare.
Citera
2018-11-06, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooze234
Han sa ju varför i programmet, han ville att Jennifer skulle ta Lukas för att han trodde att han större chans mot Lukas en Mos. Jävligt smart faktiskt. Lite risky dock ifall mos hade varit snabbare.

Aha, snabbspolade fram till parceremonin efteråt. Då hajar jag.
Citera
2018-11-07, 00:00
Medlem
Genri ska faktiskt ha beröm för sitt spel därinne, Känns ändå som det kan bli relativt jämnt i omröstningen, tror inte Genri drar så många röster i finalen.
Citera
2018-11-07, 00:16
Medlem
Bordellmoderns avatar
helvete vad skönt att Lukas åkte. Hoppas han måste ha skamkudden framme när han tittar på avsnitten. Speciellt de gånger han förklarar sin kärlek för Erika och de byter in klipp med henne där hon säger att han knappt är en vän till henne.

Står och återigen basunerar ut sin kärlek inför hela världen när han har åkt ut.

Nu tror jag det blir Genri och Erika i final. Båda kastar kulan om de får chansen, vem blir först? Hade kastat den på 450k för stor risk på 500k. Fan 50 lax kan man bjussa på!
Citera
2018-11-07, 00:30
Medlem
Tror fortfarande att jag har rätt i vem som vinner. Som Malin säger allt kan hända
Citera
2018-11-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordellmodern
helvete vad skönt att Lukas åkte. Hoppas han måste ha skamkudden framme när han tittar på avsnitten. Speciellt de gånger han förklarar sin kärlek för Erika och de byter in klipp med henne där hon säger att han knappt är en vän till henne.

Står och återigen basunerar ut sin kärlek inför hela världen när han har åkt ut.

Nu tror jag det blir Genri och Erika i final. Båda kastar kulan om de får chansen, vem blir först? Hade kastat den på 450k för stor risk på 500k. Fan 50 lax kan man bjussa på!

Såg något yt-klipp där Lukas berätta att dom knappt har sätt varann efter programmet också haha.
Citera
2018-11-07, 00:50
Medlem
Fhitals avatar
Var det någon som råkade avslöja lite för mycket i Studio Paradise ikväll eller?
Kan lova att det fanns där när jag började titta på dagens avsnitt, men verkar vara helt borttaget nu när man tänkte ta en titt.
Citera
2018-11-07, 01:02
Medlem
Zyxel04s avatar
Väldigt smart spelat av Genri, minst sagt ett genomtänkt beslut som i sin tur har bidragit till att det är rejält mycket spännande inför finalen. Har funderat lite kring hur folk kan tänka sig röst och kommit fram till följande:

Personer som troligen röstar på Genri+Erika:

Lukas - Verkar vara kär inne i programmet, ska dock noteras att dem ej följer varandra på insta längre och de hade en allmänt stel stämning inne på studioparadise. Måste inte bero på något som skedde i finalen men ändå.

Marcelo - Efter den där parceremonin verkar det som om han och Jennifer ej är särskilt bra polare, borde därmed bli en röst på dessa.

Nina - Räcker bara med att kolla på parceremonin.

Arvid - En något osäker egentligen eftersom att han har överraskat förut, men svårt att se han välja Jennifer. Hade dock ingen särskilt bra relation med Erika och har sagt att han gillar Mos.

Personer som troligen röstar på Mos+Jennifer:

Rebecca - Krävs ingen närmare förklaring

William - Är väl egentligen lite osäker, han spelade dock med systrarna inne i huset och borde därför välja Jennifer+Mos. Kände dock inte att han hade någon konflikt med varken Genri eller Erika.

Mendez - Vore väldigt konstigt om hon ej valde Mos + Jennifer, känns kanske lite blåst men vore ändå förvånande.

Mattias - Är ganska svår men ifall han nu skrev "Lukas och Erika, burn in hell" antar jag att han är kritiskt mot Erika. Spelade dock aldrig på samma sida som någon av de som är inne nu, kan mycket väl rösta åt andra hållet.

Benjamin - Blev ju utslagen av Erika och dessutom tröstad av Mos efter den där pandoras ask, har dessutom inte varit inne samtidigt som Genri.

Osäkra:

Edin: Edin har varit ute i flera veckor och högst oklart hur han ser på det hela, han var ändå en ganska tillbakadragen typ inuti huset och han har inte ens varit inne i huset samtidigt som Genri. Är sannolikt ganska "neutral" och kan nog bli övertalad lätt av någon annan.

Bettina: Hon spelade ändå med Mos där inne och verkade faktiskt trivas med honom, såg dock ut att ha en knackig relation med Jennifer inuti huset även om det känns som om den var bättre med Jennifer än med Rebbeca. Kommer antingen bli så att hon "väljer Mos" eller "väljer bort Bettina".

Danijela: Samma som Edin, var inte inne särskilt länge. Åkte dock ut delvis pga Erika när hon ställde sig vid Edin. Spelade dock aktivt mot Jennifer inne i rummet, svårt att veta hur hon tänker.

Stephanie: Är också ganska oklart hur hon egentligen ser på de andra. Spelat "mot" både Jennifer och Erika inne i huset.

Jag får alltså fram 4 röster på Genri+Erika, 5 på Mos+Jennifer och 4 osäkra.
Citera
2018-11-07, 01:14
Medlem
Citera
2018-11-07, 01:52
Medlem
Lukas verkar oerhört korkad och ute i det blå...
Menar:
Han fattar aldrig regler och liknande i olika tävlingar/utmaningar oavsett hur simpelt det är.
Killen är vuxen och vet inte att bacon är kött...
Han sitter helt oförstående över ”burn in hell”, inte över varför någon skrivit det utan för att han bokstavligt talat inte fattar vad det betyder.
Han jagar en tjej som skickar väldigt tydliga signaler att hon helt ointresserad av honom på det romantiska planet vilka går honom helt förbi och verkar tro att dom ska gifta sig.

Skämskudde deluxe på den snubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in