Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
En ung tjej som varit på besök hos just innehavaren till bilen ifråga och sedan inte setts
till mera i livet.
Så enkelt är det inte att hitta lösningen på mordet.
Det fanns ett vittne som på Lejonbacksvägen mötte en tjej där signalementet stämde in att det var Bangsuan och stämde in också tidsmässigt.
Den här vägen var inte Bangsuans hemväg, utan hon hade någon annan plan när hon gick den vägen, och Lejonbacksvägen kan man kalla en ödes väg mycket lite biltrafik och nästan inga gångtrafikanter.
Jag tror gärningsmännen väntade in Bangsuan på en avtagsväg och de visste om att hon skulle passera, när hon kom dök de fram och kidnappade henne.
När man läser obduktionsprotokollet kan man inse att hon blev misshandlad i ansiktet och fick ett slag i skallen sannolikt med något tillhygge.
Man kan dra slutsatsen att det var minst två personer som medverkade till misshandeln och den som var i direkt fight med Bangsuan behärskade karate som hon också, men hon fick sannolikt bakifrån ett slag i skallen av en antagonist.
Bangsuan försökte försvara sig som hon var tränad för, men med fler än en person blev de övermäktiga.
Sedan drogs hon in i en bil ,sannolikt en skåpboil och sedan är det endast gissningar vad som hände.
Att placera in KJ som gärningsmannen ser jag som mycket naivt, om han av någon oförklarig anledning försökt attackera Bangsuan, hade han slagit första slaget och Bangsuan hade slagit tillbaka och sedan hade "kyrkklockorna ringt".
KJ hade varit helt chanslös mot Bangsuan vid en fight som hon hamnade i, det anser jag du borde förstå.