Citat:
Ursprungligen postat av
Kvackelikvack
Annie Lööf har den mentala och politiska mognaden hos en 5-åring. Skrämmande att en sådan person ens får sitta i riksdagen, än mindre bli partiledare. Trodde ni Mona Sahlin var ett bottennapp, så kolla på den här ("hold my beer").
"Vajföj fjick inte jag sondeja? Jag skulle blijit Sverjes fjösta kvinnliga stadsministej. Jag skjulle spjäckt the glas roof. Fjantåt."
Citat:
Ursprungligen postat av
uea
Hon representerar ett parti med ca 8 % jämfört med de tre partierna som har mellan ca 17 och 28 %.
Det är storhetsvansinne att tro att hon kan bli statsminister.
Citat:
Ursprungligen postat av
-93
hon förstör alliansen!
Hon vill bli vice statsminister minst,
S MP C L V blir de till slut.
Citat
Annie Lööf har uttryckt besvikelse över att hon inte fick möjligheten att sondera möjligheten för alliansen att bilda regering med Miljöpartiet. Men hon fick inte uppdraget på grund av sitt eget krav, förklarar talmannen:
– Jag kan konstatera att hon stod till förfogande att sondera alliansen och Miljöpartiet, om hela alliansen backade upp henne. Men eftersom inte hela alliansen gjorde det var det inte aktuellt.
Rödluvan är tydligen så mentalt efterbliven, att hon behöver en dadda och förmyndare som säger åt henne vad som skall göras!
Vad är det annars som hindrar henne från att på eget initiativ kontakta MP?