2018-11-04, 04:31
Medlem
fetagamlakommunists avatar
Om Annie blir statsminister så bryter helvetet lös. Sanna mina ord. Denna formskiftande nihilistiska kvinnodemon kommer att visa oss den rätta innebörden av den gröna fyrklöverns "tur"-budskap genom sin djävulska förverkan. Ty den enda turen vi i det fallet skall komma att se är den som leder oss rakt ner i helvetets brinnande eldar. Skona våra själar. Må gud vara barmhärtig. Amen.
Citera
2018-11-05, 14:22
Medlem
MartinStLouiss avatar
Tur att hon inte fick sonderingsuppdraget i alla fall
Citera
2018-11-05, 15:51
Medlem
cqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Tur att hon inte fick sonderingsuppdraget i alla fall
Inte en chans att Kristersson lyckas bilda regering.
”Överenskommelsen” som installerar Annie Lööf kommer ske den tolfte månaden i år.
Citera
2018-11-05, 15:52
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cq
”Överenskommelsen” som installerar Annie Lööf kommer ske den tolfte månaden i år.

Hoppas verkligen inte det. Gillar förvisso inte Kristersson heller
Citera
2018-11-05, 17:09
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:

Stor risk att du har rätt. Men vi får hoppas och tro att den kompromissen kapsejsar senast till nästa sommar.
AL är på riktigt både farlig och ointelligent.
Citera
2018-11-05, 20:19
Bannlyst
Annie Lööf såg sig själv som given sonderingsperson.
Citera
2018-11-05, 20:22
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks

The Hybris is trong in this one. Bilderberg är säkert en delförklaring.
Citera
2018-11-05, 20:32
Medlem
Citat:

Nej UK har ingen chans att kunna bilda regering.

Jag tror att du har rätt. Fjamåt kommer att bli statsminister eller vice statsminister. Kan mycket väl komma att ske nu i december i år.
Citera
2018-11-05, 21:36
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Det blir ganska tydligt när man tänker efter lite:

Under dessa fyra år som gått, med DÖ och stefans cirkusregering så har alltid C och L i stort sett pratat mer om sd;s politik än sin egen bristfälliga. Man har medvetet målat in sig samt kedjat fast sig i olika hörn för att nu kunna genomföra sin plan.

Nu når det sin klimax och givetvis är detta förspel som pågått i över 4 år noga planerat, även om det är så fult, löjligt och genomskinligt för den som har 2 fungerande ögon och öron.

Man har hela tiden vetat att SD skulle växa i detta val. Detta löjliga skådespel är det enda som "fungerar" för att lyckas få annie vald. Nu kan man som man i 4 år gjort bestämt säga nej till SD och på så sätt, i demokratins och alla lika värdes namn även stänga ute Kristersson (som givetvis är införstådd med det som nu sker) men som spelar med utåt, för det svenska folket som att han vill regera.

Vet inte om jag ska säga stackars eller rätt åt sverige. Den svenska passiva befolkningen förtjänar nog detta även om det kommwr att drabba oss som försökte och förstod.
Citera
2018-11-06, 06:25
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Annie Lööf har den mentala och politiska mognaden hos en 5-åring. Skrämmande att en sådan person ens får sitta i riksdagen, än mindre bli partiledare. Trodde ni Mona Sahlin var ett bottennapp, så kolla på den här ("hold my beer").
"Vajföj fjick inte jag sondeja? Jag skulle blijit Sverjes fjösta kvinnliga stadsministej. Jag skjulle spjäckt the glas roof. Fjantåt."
Senast redigerad av Kvackelikvack 2018-11-06 kl. 06:28.
Citera
2018-11-06, 11:29
Medlem
Hon representerar ett parti med ca 8 % jämfört med de tre partierna som har mellan ca 17 och 28 %.
Det är storhetsvansinne att tro att hon kan bli statsminister.
Citera
2018-11-06, 12:18
Medlem
hon förstör alliansen!
Hon vill bli vice statsminister minst,
S MP C L V blir de till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem