2018-11-06, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackelikvack
Annie Lööf har den mentala och politiska mognaden hos en 5-åring. Skrämmande att en sådan person ens får sitta i riksdagen, än mindre bli partiledare. Trodde ni Mona Sahlin var ett bottennapp, så kolla på den här ("hold my beer").
"Vajföj fjick inte jag sondeja? Jag skulle blijit Sverjes fjösta kvinnliga stadsministej. Jag skjulle spjäckt the glas roof. Fjantåt."

Citat:
Ursprungligen postat av uea
Hon representerar ett parti med ca 8 % jämfört med de tre partierna som har mellan ca 17 och 28 %.
Det är storhetsvansinne att tro att hon kan bli statsminister.

Citat:
Ursprungligen postat av -93
hon förstör alliansen!
Hon vill bli vice statsminister minst,
S MP C L V blir de till slut.

Citat
Annie Lööf har uttryckt besvikelse över att hon inte fick möjligheten att sondera möjligheten för alliansen att bilda regering med Miljöpartiet. Men hon fick inte uppdraget på grund av sitt eget krav, förklarar talmannen:

– Jag kan konstatera att hon stod till förfogande att sondera alliansen och Miljöpartiet, om hela alliansen backade upp henne. Men eftersom inte hela alliansen gjorde det var det inte aktuellt.

Rödluvan är tydligen så mentalt efterbliven, att hon behöver en dadda och förmyndare som säger åt henne vad som skall göras!

Vad är det annars som hindrar henne från att på eget initiativ kontakta MP?
Senast redigerad av Hultabultan 2018-11-06 kl. 15:18.
Citera
2018-11-06, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
The Hybris is trong in this one. Bilderberg är säkert en delförklaring.
Så är det, SD får inte ha makt enligt Bilderbergarna.

Busch Thor: "Det här handlar om Sveriges bästa, inte Annie Lööf"
http://www.friatider.se/busch-thor-det-h-r-handlar-om-sveriges-b-sta-inte-annie-l-f
Citera
2018-11-06, 16:21
Medlem
Citat:
hon förstör alliansen!
Hon vill bli vice statsminister minst,
S MP C L V blir de till slut.

Visst kommer det att bli så. Skulle bli mycket förvånad om det inte blir på detta sätt till slut.

Steffe förblir förstås "stassminister" och Fjamåt blir vice statsminister.
Citera
2018-11-06, 16:37
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Visst kommer det att bli så. Skulle bli mycket förvånad om det inte blir på detta sätt till slut.

Steffe förblir förstås "stassminister" och Fjamåt blir vice statsminister.

Nej hon blir utrikesministej det är nummer två i rang att vara vice betyder ingenting. Steffe måste erbjuda något fett.

Hon måste ändå bryta sina löften att inte sitta i en regering med S. Därför hoppas jag på att det blir ett extraval.
Citera
2018-11-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Nej hon blir utrikesministej det är nummer två i rang att vara vice betyder ingenting. Steffe måste erbjuda något fett.

Hon måste ändå bryta sina löften att inte sitta i en regering med S. Därför hoppas jag på att det blir ett extraval.
utrikesminister
tror immigrationsminister i så fall.
Citera
2018-11-06, 17:52
Medlem
Citat:

Visst skulle Fjamåt kunna bli utjikesminstej men titeln vice statsminister skulle kunna passa hennes stora ego. En annan post som är tänkbar är immigjationsministej. Denna skulle verkligen passa henne ypperligt så hon kan sätta igång med sitt stora projekt att kunna öka landets befolkning ordentligt.
Citera
2018-11-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Visst skulle Fjamåt kunna bli utjikesminstej men titeln vice statsminister skulle kunna passa hennes stora ego. En annan post som är tänkbar är immigjationsministej. Denna skulle verkligen passa henne ypperligt så hon kan sätta igång med sitt stora projekt att kunna öka landets befolkning ordentligt.
kanske en ny, fejmijnijstminister?
Citera
2018-11-06, 19:09
Medlem
Citat:
kanske en ny, fejmijnijstminister?

Visst men inget smäller nog lika högt än att få bli vice statsministej. Vice statsminister Annie Lööf det är verkligen inte fy skam eller hur?
Citera
2018-11-06, 22:37
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:

Blir hon utrikesminister så kan du räkna med hon kommer se till att vi står inför ett tvåfrontskrig inom kort. Med tanke på vår nuvarande försvarsförmåga så kan du kanske förstå att detta skulle vara slutet för Sverige som land.
Citera
2018-11-06, 22:43
Medlem
Om den rödhåriga häxan blir statsminister så äter jag upp mina stövlar.!!
Citera
2018-11-06, 22:46
Medlem
Landet Sverige finns inte kvar. Bara spillror.
Citera
2018-11-07, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassiehof
Ett budgetunderskott på sisådär 30% i flera år och du kallar det hyfsat? Nej, Sveriges ekonomiska framtid kan absolut inte läggas i händerna på C. Kan ju också vara en strategi när S ser i opinionen att de förlorar nästa val. Republikanerna gjorde likadant, saboterade så mycket som möjligt för Obama, även om det gick hårt åt ekonomin. Men S hade aldrig så stora underskott som Bildt.

De senaste två decennierna har det inte förekommit att stats- och finansminister är från olika partier. Det räcker för att visa att det jag säger är sant.

I övrigt är du lika tanklös som vanligt.

Du kunde inte hitta på något bättre?

Som sagt lika tramsig som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in