2018-11-06, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Verkar som att nån läser här på flashback. Facebook-konto på den nämnda Albanen? har försvunnit, tidigare idag kunde man se honom på en bild med en hyfsad manspread.

Ed*n Avdijaj tog bort sin profil för 15 minuter sedan. Det betyder att han inte befinner sig i sjukhussängen. Mitt råd till Ed*n; fly så långt bort du bara kan. Se till att dina släktingars barn kommer i säkerhet. Prata med socialtjänsten så de blir placerade på annan ort. Du kommer inte kunna röra dig fritt i Sverige på minst 15 år. Börja ett nytt liv långt härifrån. Jag hoppas verkligen att HA ser till att behålla hedern genom att skona dina släktingar och vänner, de ska inte behöva lida för dina misstag.
Citera
2018-11-06, 22:56
Medlem
SOM NÅGON SKREV TIDIGARE HÄR. NÄR EN FULLVÄRDIG HA-MEDLEM (och en prospect) BLEV GROVT SÖNDERSLAGNA PÅ NATTKLUBBEN VASASTAN I GÖTEBORG (av några unga killar från majorna och gårdsten) VAR DET SAMMA SNACK. HA KOMMER RADERA DOM. DOM KOMMER FÖRSVINNA EN EFTER EN. JAG KÄNNER ALLA INBLANDADE OCH INGENTING HAR HÄNT DOM. DET VAR FLERA ÅR SEDAN.
Citera
2018-11-06, 23:04
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
SOM NÅGON SKREV TIDIGARE HÄR. NÄR EN FULLVÄRDIG HA-MEDLEM (och en prospect) BLEV GROVT SÖNDERSLAGNA PÅ NATTKLUBBEN VASASTAN I GÖTEBORG (av några unga killar från majorna och gårdsten) VAR DET SAMMA SNACK. HA KOMMER RADERA DOM. DOM KOMMER FÖRSVINNA EN EFTER EN. JAG KÄNNER ALLA INBLANDADE OCH INGENTING HAR HÄNT DOM. DET VAR FLERA ÅR SEDAN.

Hur vet du att det inte blev något?
Dom skramlade kanske ihop någon önskad summa så dom slapp gå vilse i skogen
Citera
2018-11-06, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Hur vet du att det inte blev något?
Dom skramlade kanske ihop någon önskad summa så dom slapp gå vilse i skogen

För, som jag skrev: Jag känner dom inblandade
Citera
2018-11-06, 23:08
Medlem
paras0nics avatar
Citat:

Håller med. Men de hade de med Naserligan att göra med, lite annan kaliber jämfört med 435-ligan.

Vart inte A.Ch1d1ac dömd i den misshandeln?
Citera
2018-11-06, 23:10
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HTC
Ol**e* s*n*ar*?

Tror du på allvar att folk kan tyda detta
Du behöver inte maska så mycket som du gör för att göra det osökbart
En stjärna räcker för det
Citera
2018-11-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Håller med. Men de hade de med Naserligan att göra med, lite annan kaliber jämfört med 435-ligan.

Vart inte A.Ch1d1ac dömd i den misshandeln?

Ja det stämmer
Citera
2018-11-06, 23:18
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyGW
Har varit väldigt mycket svammel nu de senaste massa sidorna.

Så ni får något att spinna vidare på: https://www.facebook.com/christoffer.kudelski/posts/10155902723092828

finns redan i tråden👍
Citera
2018-11-06, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verkligheten123
Ed*n Avdijaj tog bort sin profil för 15 minuter sedan. Det betyder att han inte befinner sig i sjukhussängen. Mitt råd till Ed*n; fly så långt bort du bara kan. Se till att dina släktingars barn kommer i säkerhet. Prata med socialtjänsten så de blir placerade på annan ort. Du kommer inte kunna röra dig fritt i Sverige på minst 15 år. Börja ett nytt liv långt härifrån. Jag hoppas verkligen att HA ser till att behålla hedern genom att skona dina släktingar och vänner, de ska inte behöva lida för dina misstag.

Det första han gjorde efter att gått loss var att stänga ner ? smart drag men nog lite för sent
Citera
2018-11-06, 23:38
Avstängd
tomyhockeys avatar
Citat:

Många här hejar på hells angels och underskattar det andra gänget. Det andra gänget tror jag har kapacitet mycket mer de sköt och jagade iväg ett dussintals hells angels ingen av dessa verkar ha haft någon vapen .
Har sett på tv när poliser jagar hells angels då brukar det var stökigt . Men dessa hells angels i Göteborg verkar lite udda.
Citera
2018-11-06, 23:41
Medlem
Citat:

Coolt. Är det du som har medlat?
Citera
2018-11-06, 23:50
Medlem
sonofnatures avatar
Har någon dött ?

Skillnad på bråk och mord

Om tex Janne slår ner en HA medlem så e det inte säkert något sker med Janne . Då inte hela gruppen sköter detta efter.
Men mord på HA medlem måste va stor skillnad

Varför bråka de från början ?
Någon som vet och kan ge en klar bild i vad som hänt och händer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in