2018-11-06, 21:40
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotermos
Dem måste ha stampat in på festen om dem lyckades träffa "ledaren" men 14 skott. Och något som också tyder på detta är att vissa blev knivhuggna. Tror inte gamla bikers på 40 bast springer ikapp 20 åringar.

På bikerfester brukar det befinna sig lika många utanför lokalen som inne. Så det behöver de inte ha gjort.
Citera
2018-11-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verkligheten123
Edon Avdijaj har alla sina vänner offentligt på Facebook. Skulle skita på mig om jag fanns på hans vänlista. Lär bli många HA-besök för att leta rätt på honom. Någon kommer tala, man håller inte käften när HA kommer på oväntat besök.

Ligger kanske på sjukhuset, var rejält mycket poliser där.
Citera
2018-11-06, 22:04
Medlem
Bromss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Anonym torped ?

Hur ska de få tag i en anonym torped ? Väl bättre de använder sej av folk de vet vilka det e.

Har du har talas om internet?
Citera
2018-11-06, 22:05
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/5VKxyz/435-ganget-krigar-mot-hells-angels
Jag skulle inte vilja någon som helst anknytning till det där gänget, dvs inte kul att ha HA efter sig.
Citera
2018-11-06, 22:08
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fintuna
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/5VKxyz/435-ganget-krigar-mot-hells-angels
Jag skulle inte vilja någon som helst anknytning till det där gänget, dvs inte kul att ha HA efter sig.
Haha "sprider skräck i Göteborg".
Fel kommun till att börja med, och de flesta vet nog knappast vilka det är.
Citera
2018-11-06, 22:11
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onewaytrailer
Vilseleda någon på FB?? Allt som står här är juh bara bullshit... Och förresten, säg till när du hittat en åklagare som använt FB som bevismaterial....

Man sprider inte lögner på flashback för att vilseleda en åklagare ditt nötta.
Däremot så skriver man nästan panikartat hur halva europas gangsters är på väg till Gbg med bazookas för att spöa upp HA så fort det visade sig att HA-medlemmar var på väg till Gbg, även från utlandet (även om just den personens största problem mest verkar vara formen på vår planet).

Det har inte alls slagit dig varför det finns nästan osedvanligt mycket bullshit i denna tråd? (Utöver huruvida HA har stor eller liten kuk.) Finns flertalet exempel i denna tråd som stinker rädsla och desperation.

Citat:
Ursprungligen postat av Softail
På bikerfester brukar det befinna sig lika många utanför lokalen som inne. Så det behöver de inte ha gjort.

Folk en bit ifrån ska ju även ha hört allt, inklusive det verbala bråket före skotten. Så nog allt befann de sig utomhus. Huruvida de gjorde övertramp på marken eller ej är ju såklart en annan femma.
Senast redigerad av Bananpyjamasen 2018-11-06 kl. 22:17.
Citera
2018-11-06, 22:13
Medlem
Citat:
Edon Avdijaj har alla sina vänner offentligt på Facebook. Skulle skita på mig om jag fanns på hans vänlista. Lär bli många HA-besök för att leta rätt på honom. Någon kommer tala, man håller inte käften när HA kommer på oväntat besök.
Är det ens bekräftat att han är en av skyttarna eller involverad? Inte för att jag bryr mig om Ed*n specifikt, men jag förstår inte varför man inte maskar när det enda som framkommit är en trådsanning, eller har jag fel?
Citera
2018-11-06, 22:16
Medlem
448s avatar
Ska bli intressant och se vad som händer.

Har lite svårt och tro att HA finner det bättre och etablera sig i en norrländsk by med bara 90 åriga pensionärer för att få lugn och ro
Citera
2018-11-06, 22:21
Medlem
Citat:
Dem måste ha stampat in på festen om dem lyckades träffa "ledaren" men 14 skott. Och något som också tyder på detta är att vissa blev knivhuggna. Tror inte gamla bikers på 40 bast springer ikapp 20 åringar.

Dom behöver inte springa. Tiden talar för HA. Dessa kamelknullare som sköt har precis avslutat sina liv. Dom kommer aldrig att kunna sova gott. Wannabes-gangstrana är inga cribs och dom har skrivit under sin dödsdom. Ålder har inte med detta att göra. Older the bull,stiffer the horn.
Citera
2018-11-06, 22:21
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ed*n Avdijaj har alla sina vänner offentligt på Facebook. Skulle skita på mig om jag fanns på hans vänlista. Lär bli många HA-besök för att leta rätt på honom. Någon kommer tala, man håller inte käften när HA kommer på oväntat besök.

Vän med Adri*n K*strati liksom. Är inte dom typ kriminella?
Senast redigerad av argaangelica 2018-11-06 kl. 22:31.
Citera
2018-11-06, 22:26
Medlem
Verkar som att nån läser här på flashback. Facebook-konto på den nämnda Albanen? har försvunnit, tidigare idag kunde man se honom på en bild med en hyfsad manspread.
Citera
2018-11-06, 22:30
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ni har alldeles för vild fantasi mot dessa bikersgäng, ni romantiserar skiten som dem vore ett gäng gubbar på 40-50 års åldern med en mordhistorik lika lång som min mormors shoppinglista. Lokala gäng har under historiens gång lyckats köra iväg stora stygga organisationer ifrån städer. Miri klan körde bort HA ifrån en stad i Tyskland.

De kördes inte bort
De va överens efter en dialog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in