2018-11-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oorrkkiiddee
Finns det inget på BB gubbarna, var bor dom?
Vad heter dom?
Hur gamla är dom?
Hur många medlemmar har BB?
435 killarna är helt blottade med namn, personnummer och adresser.
Kom igen med lite info om dessa gubbar.

Kul idé, och under tiden kan det vara bra att studera detta: https://www.svt.se/special/extremism...het-i-sverige/

"Det här är grupperna som är inblandade i en fjärdedel av brotten i Sverige"

Tror snart mc-gängens tid är förbi med den invandring vi har i Sverige nu. På gott och ont.
Citera
2018-11-13, 22:06
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyllepylle
Kul idé, och under tiden kan det vara bra att studera detta: https://www.svt.se/special/extremism...het-i-sverige/

Tror snart mc-gängens tid är förbi med den invandring vi har i Sverige nu. På gott och ont.

Varför skulle människor med lägst IQ plötsligt hamna överst i näringskedjan?
De är snarare dömda till skitbrott som inbrott, knarklagning och utpressning i liten skala. Ok halveuropeer som Balkanfolk har tillräckligt med IQ för lite mer avancerad brottslighet men somalier och mena patrask som kommer nu blir iså klart nte framgångsrika på någonting mer än att degenerera och ruinera landet.
Första generationens invandrare är verkligen bottenskrapet i kriminalitet och andra generationen strax över.
HA är långt över i nivå och sysslar med halvlegala verksamheter i bygg- bemannings och bevakningssektorn och omsätter stora summor. Detta är helt otänkbart för t.ex somalier.
Senast redigerad av Mextreme 2018-11-13 kl. 22:08.
Citera
2018-11-13, 22:06
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyllepylle

Blattarna tar över. Enda chansen är att bygga upp militär. Det är bara en tidsfråga innan någon bögpajas inom polisen stryker med, sen är bollen i rullning. Svensk polis är europas sämsta, och den enda listan de toppar är fjolltoppen.
Citera
2018-11-13, 22:18
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oorrkkiiddee
Finns det inget på BB gubbarna, var bor dom?
Vad heter dom?
Hur gamla är dom?
Hur många medlemmar har BB?
435 killarna är helt blottade med namn, personnummer och adresser.
Kom igen med lite info om dessa gubbar.

Jodå. Frontfiguren där verkar vara Christoffer Kudelski
19841224-XXXX

Bor i:

Bokgården 3 lgh 1001
435 31 Mölnlycke

Resten får ni googla fram själva
Väldigt enkelt att genom facebook hitta dom flesta medlemmar där.... om man nu är intresserad

Själv skiter jag i vem som blir knäppt eller vinner. Men lite jämt bör det vara i tråden när vi snackar om att blotta folk
Citera
2018-11-13, 22:22
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Varför skulle människor med lägst IQ plötsligt hamna överst i näringskedjan?
De är snarare dömda till skitbrott som inbrott, knarklagning och utpressning i liten skala. Ok halveuropeer som Balkanfolk har tillräckligt med IQ för lite mer avancerad brottslighet men somalier och mena patrask som kommer nu blir iså klart nte framgångsrika på någonting mer än att degenerera och ruinera landet.
Första generationens invandrare är verkligen bottenskrapet i kriminalitet och andra generationen strax över.
HA är långt över i nivå och sysslar med halvlegala verksamheter i bygg- bemannings och bevakningssektorn och omsätter stora summor. Detta är helt otänkbart för t.ex somalier.

Du som har ett så fint nick. Där har du ett exempel och svar till "varför"... kolla bara på mexiko, indianer som handlar utan att tänka. Fett korkade men jävligt våldsamma och många är dom oxo. Ibland kan antal och brutalitet vinna över hjärna och kvalitet. Iaf på gatan.
Citera
2018-11-13, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Det var en fullvärdig medlem i Goth Town tror jag. Några av grabbarna var väldigt nära med N. Andra i olika konstellationer men där alla har en respekt och samarbete med N.

Du verkar trög och förlåt att jag förstör din bild om att HA är starkast och bäst. Dom kommer säkert hämnas mot detta mupp gänget som absolut är ingenting att snacka om i Göteborg, men dom har inget att hämta mot organiserade albaner tex. Inte dom grabbarna jag tänker på

Intelligenskvoten flödar märker jag. Jag har läst att fullvärdiga medlemmar i BMC har fått stryk också, utan hämnd utåt sätt. Vem vet hur MC gängen resonera om sådana här grejor.
Jag har postade en ny artikel idag ifrån expressen om att MC gängen i Sverige är största gängen med 5600 medlemmar.
Det finns inte en enda artikel som inte säger att MC gängen är kriminella men ändå enligt dig så skulle dom inte våga försvara sig mot andra gäng för att dom är så mäktiga och känner så många.

Du måste verkligen tro att MC gängen är en fritidsklubb med innebördes beundran och inget mer.
Citera
2018-11-13, 22:30
Medlem
I Landvetter o Mölnlycke är det mycket poliser i omlopp just nu och kommer vara det framöver. Kommunen har haft krismöte och försöker ju nu hitta lösningar. Vid terminalerna är det direkt inga som hänger just nu. Gick förbi i Landvetter i kväll men bara vanligt folk som vänta på bussar
Citera
2018-11-13, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Intelligenskvoten flödar märker jag. Jag har läst att fullvärdiga medlemmar i BMC har fått stryk också, utan hämnd utåt sätt. Vem vet hur MC gängen resonera om sådana här grejor.
Jag har postade en ny artikel idag ifrån expressen om att MC gängen i Sverige är största gängen med 5600 medlemmar.
Det finns inte en enda artikel som inte säger att MC gängen är kriminella men ändå enligt dig så skulle dom inte våga försvara sig mot andra gäng för att dom är så mäktiga och känner så många.

Du måste verkligen tro att MC gängen är en fritidsklubb med innebördes beundran och inget mer.

Det är en alban du har och göra med. En riktigt patrotisk och patetisk alban, som måste höja Balkans zigenare till skyarna VARJE gång. Dom är störst, bäst och vackrast. Har han någonsin tänkt på att ingen uppskattar albaner och att de är omtalade av helt fel anledningar?
Citera
2018-11-14, 00:45
Medlem
Gwildors avatar
Jag är INTE insatt i gängkriminalitet överhuvudtaget så allt jag skriver här är rena spekulationer, och jag håller varken på den ena eller den andra sidan. Kan vara värt att påpeka detta då det är så mycket pojkar här som blir kränkta över vissa inlägg.

Hursomhelst, skulle man inte kunna tänka sig att någon form av hämndaktion är mer eller mindre obligatorisk med tanke på att det var utländska gäster som besköts? Annars lär det väl snackas om det inom HA i andra länder att de svenska representanterna inte gjorde ett skit åt saken, och svenska HA lär väl vara rätt måna om att slippa det ryktet inför sina utländska kollegor
Citera
2018-11-14, 07:39
Medlem
Det känns som om att 90% av inläggen handlar om historiska händelser mellan
olika grupperingar som slutade i en mängd olika scenarion beroende på berättare.
Och vem som är störst bäst och vackrast och som gjort saker utan konsekvenser etc....
Gissar att ingen av de omnämnda jublar över att nämnas i en tråd och händelse som inte
på nåt sätt berör dom.

Vad tror ni om att försöka hålla inläggens relevans till den aktuella händelsen?
Kunde det vara en tråd att följa =) ?

Jag är lite förbryllad när jag läser en del inlägg, som tex att 435 va där för att utkräva hämnd
Borde man inte haft koll på att BB hade stor/finbesök?
Kanske struntade man helt i det men känns osannolikt att dom hade agerat likadant om dom visste.
För om så var fallet så lär det funnits/finnas en beredskapsplan på efterspelet.
Hur arg eller tokiga dom kan varit för tillfället så känns det inte troligt att man utan nån form
av uppbackning ger sig i kast med att attackera en såpass stor organisation som ha är.

Hur är det med uppgifterna om vem och vilka som blivit skadeskjutna.

Sen att det hängs ut folk till höger och vänster.
Hoppas ni som hänger ut dom har koll på att det är rätt personer som hängs ut.
Då dom säkerligen kommer kunna få konsekvenser av att bli uthängda här.
Citera
2018-11-14, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Det är en alban du har och göra med. En riktigt patrotisk och patetisk alban, som måste höja Balkans zigenare till skyarna VARJE gång. Dom är störst, bäst och vackrast. Har han någonsin tänkt på att ingen uppskattar albaner och att de är omtalade av helt fel anledningar?

Du har tyvärr rätt, det finns många här precis som han i tråden som har svårt att vara neutrala förmodligen för deras patriotism som kommer i vägen för logik.

Ibland undra om det inte har med rasism att göra med tanke hur nedsättande flera människor är här mot HA. HA för att dom består mestadels svenskar, framför allt vita förutom vissa undantag finns även i HA medans i övriga gäng består mestadels invandrare förutom i vissa gäng vissa där ett fåtal svenskar finns. Bandidos är väl nr 2 på listan med mest svenskar. Alla fall HA har funnits i ca 25 år i Sverige det är lång tid i den kriminella världen medans 100 tals gäng har kommit och gått under tiden. Det kan också beror på svartsjuka också.

Att då klanka ned på ett gäng som har överlevt så länge förvånar mig, det måste väl ändå ge någon form av respekt i detta. Dessutom så verkar dom flesta HA vara ostraffade, hög inkomst med fokus i byggbranschen samt bevakningsbranschen.
Medans vissa smågäng rånar barn, pensionärer, våldtar osv.
Dom springer inte runt heller och skjuter hejvilt där oskyldiga kan straffas som vissa gäng gör.

Detta är fakta och det betyder inte att man är någon fanboy till HA som vissa i tråden verkar tro för att dom ser inte förbi sin egen patrotism.
Citera
2018-11-14, 12:50
Medlem
Har följt tråden ända från början och jag har för mig att det pratades i början om att det va HA som hade misshandlat och förnedrat 435 vid något tidigare tillfälle.
Därav hämnden ute hos BB i Mölnlycke.
Kanske är jag helt ute och cyklar och ni får gärna rätta mig om jag har fel 🙂.

Sedan så instämmer jag i att HA omöjligen kan låta detta passera utan hämnd, skulle dom skita i att hämnas hade dom utmålats sig som clowner i hela 1% världen, sedan är det ju självklart att inga full patchade kommer att skita ner händerna i detta utan det blir nån av springpojkarna som vill bevisa att han e nåt.

Slutligen för att understryka, jag har inga sympatier nånstans, helst skulle dom ha ihjäl varann allihop så vi slapp skiten.
Tack för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in