Citat:
Ursprungligen postat av
Ezras
Herregud, det tog det stora geniet Herr Lindholm nästan ett och ett halvt dygn att prodcera denna mästertext.
Skyll inte på mig. Skyll på din hemkommun som inte betalar mig tillräckligt mycket för att bäbisitta dig på internet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ezras
Jag har förklarat ett otal gånger för dig och övrig begåvningsreserv att polisen var inkompetent och gjorde en helt vansinnig bedömning av situationen.
Hur kompetenta skall de vara då? Skall de läsa 218p pistolologi så att de på bara lukten kan identifiera hela 23% av alla pistoler som har serietillverkats (inklusive olika licensversioner)? Skall de ha några extra sinnen som gör att de enkelt kan skilja mellan metall och plast? (Blir iofs lite knivigt med Glock 17, men det kan nog gå ändå.)
Om du har en enkel lösning på detta så finns det inte en poliskår, militär, väktarfirma osv som inte kommer att slåss om att få gå på dina utbildningseminarier. Även om du skulle bara göra 1:- vinst/deltagare så skulle du bli ytterst förmögen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ezras
Kompetenta erfarna poliser hade inte dödat Eric, det är jag fullständigt övertygad om. Sen får du tycka att plastleksaken liknade en pistol, bazooka eller atombomb, inget kunde vara mera ointressant Herr Lindholm.

Pang-pang!