2018-11-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Olsson - Adu - Gall - Batanero

Vem av dessa skulle junior peta?
Gall och Adu alla dagar i veckan. Det fattar väl till och med en nedpissad gnagare.
2018-11-05, 23:21
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Olsson - Adu - Gall - Batanero

Vem av dessa skulle junior peta?
Adu kan ju för helvete inte tillhöra en drömelva. Paulsen och Gall till 200%. Paulinho petar ingen annan.
2018-11-05, 23:24
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Gall och Adu alla dagar i veckan. Det fattar väl till och med en nedpissad gnagare.
Junior petar alltså 12+5 som spelat innermitt eller "interior"(indragen ytter)?
Poäng är givetvis inte allt men ändå, 12+5.
Jag har inte sett Hammarby tillräckligt mycket men Junior måste varit äckligt jävla bra för att peta Gall.
2018-11-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Jag har inte sett Hammarby tillräckligt mycket men Junior måste varit äckligt jävla bra för att peta Gall.
Du säger det ju själv. Indragen ytter. Vi snackar om en central mittfältare, gissningsvis en något mer defensivt lagd sådan då han ska spela bredvid Olsson (Om man nu ska vara hyfsat realistisk?). Då är ingen bättre än Junior.

Hur många matcher har Gall gjort som CM?
2018-11-05, 23:28
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson

Han är äckligt bra. Scoutas av Chelsea och Real Madrid as we speak.

Citat:
Du säger det ju själv. Indragen ytter. Vi snackar om en central mittfältare, gissningsvis en något mer defensivt lagd sådan då han ska spela bredvid Olsson (Om man nu ska vara hyfsat realistisk?). Då är ingen bättre än Junior.

Hur många mål har bajen släppt in? Hur många mål har AIK släppt in... nuff said. Ni har läckt som ett såll hela säsongen.
2018-11-05, 23:34
Medlem
Citat:
Han är äckligt bra. Scoutas av Chelsea och Real Madrid as we speak.

Hur många mål har bajen släppt in? Hur många mål har AIK släppt in... nuff said. Ni har läckt som ett såll hela säsongen.
Och det beror enbart på prestationerna av en enskild spelare alltså? Du är blåst, även för att vara råtta.
2018-11-05, 23:36
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:

Hur många matcher har Gall gjort som CM?
Merparten i MFF är väl som innermitt, i Gif var han indragen ytter.

Kan ju spela Olsson som sittande med Gall+X framför.

Men absolut ska vi även gå på att de ska komplettera varandra spelmässigt så är nog Junior som defensiv ett bra alternativ.

Edit: Skulle tro att Gall gjort ungefär 5+2 i MFF och då främst(eller enbart?) som en av 3 innermitts i ett 3-5-2.
Senast redigerad av Captain.Johansson 2018-11-05 kl. 23:40.
2018-11-05, 23:38
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Och det beror enbart på prestationerna av en enskild spelare alltså? Du är blåst, även för att vara råtta.

När det gäller det antalet mål vi släppt in mot det antalet Bajen släppt in så blir det ganska uppenbart. Det är ju inte direkt ett fåtal.
Om du inte kollat så kan jag meddela att det är dubbla antalet.

Jag tror billborn skulle byta junior mot adu alla dagar i veckan.
Senast redigerad av Commissary 2018-11-05 kl. 23:43.
2018-11-05, 23:43
Medlem
Citat:
När det gäller det antalet mål vi släppt in mot det antalet Bajen släppt in så blir det ganska uppenbart. Det är ju inte direkt ett fåtal.
Om du inte kollat så kan jag meddela att det är dubbla antalet.
Som sagt, beror det på Junior eller Adu? För att dra det lite längre så finns det väl ingen som inte är Råtta som skulle hävda att Linnér är Allsvenskans bästa målvakt trots att han har flest nollor.

Ge mig någon objektiv data som stödjer att Adu skulle vara bättre än Junior.

https://twelve.football/analytics?analysisId=8a178e5f52b64e91948f4beda301b 63c
2018-11-05, 23:47
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Som sagt, beror det på Junior eller Adu? För att dra det lite längre så finns det väl ingen som inte är Råtta som skulle hävda att Linnér är Allsvenskans bästa målvakt trots att han har flest nollor.

Ge mig någon objektiv data som stödjer att Adu skulle vara bättre än Junior.

https://twelve.football/analytics?analysisId=8a178e5f52b64e91948f4beda301b 63c

Vafan har linner med detta att göra?
Ni har släppt in 32 mål. Hade strong as fuck och Neto varit så bra som du tror så hade ni inte läckt som ett bajenluders underliv speciellt inte med tanke på att ni har junior som uppenbarligen är allsvenskans bäste defensiva mitt...
2018-11-05, 23:51
Medlem
snillet_1s avatar
Adu hör verkligen inte hemma i en årets elva. Men sen har ju jag aldrig direkt sett nån större storhet i honom. Bachirou tycker jag har varit klart bättre.

Citat:

Fast i varje match jag har sett av er där ni har börjat vikta laget offensivt istället för ultradefensivt har ni börjat läcka betänkligt bakåt, ren tur att MFF inte gjorde fler mål till exempel. Norling har kört en jävligt defensiv approach till de flesta matcher i år, då ser defensiva spelare bra ut per automatik.
2018-11-05, 23:52
Medlem
"Adu bättre än Junior" hahaha. Signaturmaterial!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in