Citat:
Ursprungligen postat av
Titanicsurvivor
Den ultimata floppen är på gång nu. Den största choken i mannaminne sedan Superbowl 2017 och i hela Allsvenskans historia.
Ett väldigt levande bevis för det är att alla gnagare inklusive deras spelare redan nu letar efter ursäkter. Nämnde det i matchtråden redan igår att Kristoffer Olsson gråter ut om att få sitt tredje gula och där med missa avgörande matchen. Sen när är det nytt för någon spelare i allsvenskan?
Sebastian "vinnarskalle" Larsson som endast lyckats bli utlånad runt i England. Har han ens en enda titel på CV:t? Det enda han kommer fixa på söndag är ett byte om han startar.
Katastrofen på hemmaplan mot sina 50000 medgångssupportrar och ett totalt missat resultat. Väldigt fint med ett tifo om Lennart Johansson och hans pokal. Har nog aldrig en tvåa som senast vann för ett decennium gjort.
Sen allt det här jävla tjafset om att AIK har allt i egna händer är ju katastrof pinsamt. Det har de ju haft i fem omgångar nu. Vad talar för att de äntligen ska segla ihop kuvertet nu? Kan tänka mig att de går för lika resultat och att Kalmar klämmer in en i sista minuterna. Man såg ju verkligen vilket lejonlag det var mot Sundsvall som verkligen forcerade in ett mål, eller just det.
Hahahahahahahhahahahah, som jag ska njuta på söndag! Som jag ska njuta!
Citat:
Ursprungligen postat av
simonvp
Junior är jag absolut med på, mer tvek på Björn dock. Han får komma med på bänken.
Hallenius
Paulinho-X-X
Olsson-Junior
Neto-X-X-X
Pettersson
Vill ha in Karlsson, Milosevic och Sundgren i den backlinjen, även Adu på mittfältet men beror på konkurrens.