Citat:
Ursprungligen postat av
AASsubject101
alfred har du gått på trennet eller?
du får gärna fet markera vart jag trash talkar pro-oil..
jag var bara lycklig över att dom äntligen stängt ner kentas förbannade konto just pga att han trash talkar andra märken och lov ordar ett enda märke och det är jag sååååå trött på likt dig
du kan se återkommande i mina kommentarer att de märken jag rekkar i första hand är phenom och pro-oil då jag vet vad de innehåller, jag har använt dom själv och jag vet flera som använder dom, däremot har jag sett rapporter på pro-oil och sett att vissa produkter inte håller vad de lovar och det går inte ens att diskutera.. det är fakta och så är det
jag har även flertalet blod analyser ifrån flera användare ifrån phenom och samtliga håller rimliga refferenser förutom ett och där misstänker jag att SHBG kan vara med och påverka
vill vi fortsätta denna diskussion så kan vi ta det någon annanstans då jag inte är ute efter att predika in phenom i folks skallar... jag använder det och jag gillar det, du använder pro-oil och du gillar det då har vi två seriösa användare som folk kan utgå ifrån som dom får välja själv bland
mitt inlägg handlade mycket mer om att vad skönt att vi slipper kenta ett tag nu
Haha nejdå, det är på tok för tidigt i planen för att inkludera tren. Det skulle sabba totalt för upptrappningen av androgen aktivitet och leda till att jag missar massor av fina ökningar från mina mildare prepp. :P
Vi behöver inte diskutera detta vidare, det var lite det som var hela min poäng med inlägget att låta det som är begravet vara begravt. Varför jag påpekar detta är för att när du tar upp det i den ton du gör så blir det svårt för andra som söker aktuella omdömen på rörande shop att inte känna viss tveksamhet när man läser vad du skriver.
På samma sätt som Kenta enbart uttryckte sig om sitt favoritmärke så faller du ju lite in i samma kategori, vilket också var en poäng med min kommentar. Det är ju helt okej att förespråka ett märke som man gillar och har förtroende för, det är ju det denna tråd är till för, eller ja shopmässigt iaf, men det blir väldigt missvisande och ytterst larvigt att hävda att något märke aldrig har åkt på nitar i form av värdelösa gummitoppar som löser upp sig till en kletig buktande sörja för att man svabbar den med alcopads eller att det visat sig vara under- eller överdoserat. Det som är intressant i just detta fall är att de
FÅ gånger Mshop har åkt på nitlott i form av underdoserat så har det med omedelbar verkan tagits ur sortiment och kompenserats friskt! Under alla år som jag handlat hos Mshop, dvs från start, så har jag enbart varit med om 2 gånger då testot visade sig vara underdoserat vilket som sagt löstes snabbare än jag hann säga flasklock utan någon som helst invändning.
Låt oss nu skippa vidare diskussion kring allas vår kära Kenta och hålla tråden aktuell med omdömen som är färska istället.
Mvh,
-Alfred